en
Feedback
Linuxor ?

Linuxor ?

Open in Telegram

اخبار لحظه ای تکنولوژی و معرفی ابزار های کامپیوتری و برنامه نویسی! ارتباطات و تبلیغات : @LinuxorContact

Show more

📈 Analytical overview of Telegram channel Linuxor ?

Channel Linuxor ? (@linuxor) in the Farsi language segment is an active participant. Currently, the community unites 25 843 subscribers, ranking 5 257 in the Technologies & Applications category and 13 141 in the Iran region.

📊 Audience metrics and dynamics

Since its creation on невідомо, the project has demonstrated rapid growth, gathering an audience of 25 843 subscribers.

According to the latest data from 20 June, 2026, the channel demonstrates stable activity. Although there has been a change in the number of participants by 890 over the last 30 days and by 13 over the last 24 hours, overall reach remains high.

  • Verification status: Not verified
  • Engagement rate (ER): The average audience engagement rate is 38.06%. Within the first 24 hours after publication, content typically collects 23.66% reactions from the total number of subscribers.
  • Post reach: On average, each post receives 9 826 views. Within the first day, a publication typically gains 6 108 views.
  • Reactions and interaction: The audience actively supports content: the average number of reactions per post is 3.
  • Thematic interests: Content is focused on key topics such as مصنوعی, وقت, چیز, certified, اپل.

📝 Description and content policy

The author describes the resource as a platform for expressing subjective opinions:
اخبار لحظه ای تکنولوژی و معرفی ابزار های کامپیوتری و برنامه نویسی! ارتباطات و تبلیغات : @LinuxorContact

Thanks to the high frequency of updates (latest data received on 21 June, 2026), the channel maintains relevance and a high level of publication reach. Analytics show that the audience actively interacts with content, making it an important point of influence in the Technologies & Applications category.

25 843
Subscribers
+1324 hours
+1327 days
+89030 days
Posts Archive
Linuxor ?
25 836
Repost from N/a
رفقا بهترین ربات برای کانفیگ 📶 رو پیدا کردم! @ClooxyVPNBot@ClooxyVPNBot@ClooxyVPNBot@ClooxyVPNBot✅ پشتیبانی 24/7✔️ تضمین کیفیت و پایداری✔️
💵 با 10 هزار تومن هم میتونی ازش کانفیگ تهیه کنی!
راستی با کد تخفیف linuxor میتونی ۵۰ درصد تخفیف بگیری 😀

Linuxor ?
25 836
گوگل با پروژه Project Suncatcher می‌خواد دیتاسنترها رو از زمین به فضا ببره! ایده اینه که ماهواره‌هایی مجهز به تراشه‌های هوش مصنوعی (مثل TPU) در مدار خورشیدی قرار بگیرن تا با انرژی پاک خورشید، بدون نیاز به برق و خنک‌سازی زمینی، محاسبات عظیم AI رو انجام بدن. این یعنی آینده‌ای که دیتاسنترها توی مدار زمین می‌چرخن، از نور خورشید نیرو می‌گیرن و مدل‌های هوش مصنوعی رو آموزش می‌دن. @Linuxor

Linuxor ?
25 836
توی یوتیوب عدد دیسلایک ها نشون داده نمی‌شه علتش هم بخاطر اینه که گوگل سال 2021 یهویی تصمیم گرفت، اون عدد رو مخفی کنه چون بعضی
توی یوتیوب عدد دیسلایک ها نشون داده نمی‌شه علتش هم بخاطر اینه که گوگل سال 2021 یهویی تصمیم گرفت، اون عدد رو مخفی کنه چون بعضی از پستا بیخودی دیسلایک می‌گرفت یعنی کاربرا می‌دیدن دیسلایک زیاده و بد تر پست رو دیسلایک می‌کردن و این باعث می‌شد دیسلایک ها بالا بره، همچنین بعضیا می‌ومدن یه ویدیو رو با دیسلایک گروهی خرابش می‌کردن برای گوگل اومد همین اون عدد رو مخفی کرد ولی توی API ش هنوز اون عدد به فرانت‌اند داده می‌شه می‌تونید با این اکستنشن عدد دیسلایک هارو اضافه کنید: returnyoutubedislike.com/install @Linuxor

Linuxor ?
25 836
سرعت تایپتون چقدره؟ با این سایت افزایشش بدید monkeytype.com @Linuxor
سرعت تایپتون چقدره؟ با این سایت افزایشش بدید monkeytype.com @Linuxor

Linuxor ?
25 836
بابا انقدر کار کار نکنید من خودم بیکارم، چهار تا از این پستای لینوکسورو ببرین توی لینکدین کپی کنید چهار نفر لایک و کامنتتون می‌کنن و شبکه ارتباطیتون گسترش پیدا می‌کنه و در های بسته به روتون باز می‌شه. (من که مشکلی ندارم با کپی) @Linuxor

Linuxor ?
25 836
مایکروسافت یه چیزی توسعه داده به اسم Swin Transformer که یه مدل بینایی کامپیوتریه که مثل Transformerهای NLP کار می‌کنه، ولی م
مایکروسافت یه چیزی توسعه داده به اسم Swin Transformer که یه مدل بینایی کامپیوتریه که مثل Transformerهای NLP کار می‌کنه، ولی مخصوص تصویر طراحی شده. ایده‌ش اینه که تصویر رو به پنجره‌های کوچیک تقسیم می‌کنه و هر پنجره با خودش تمرکز می‌کنه، بعد پنجره‌ها رو شیفت می‌ده تا با هم ارتباط پیدا کنن در نتیجه یه مدل سریع، کارآمد و دقیق برای تشخیص تصویر، تشخیص اشیاء و حتی جداسازی اشیاءه. این مدل خیلی خوبه وقتی میخوای پروژه‌های واقعی بینایی بسازین، مثل تشخیص شیء تو عکس‌های دوربین، یا طبقه‌بندی و جداسازی تصویر. نسبت به CNNهای قدیمی می‌تونه جزئیات و مقیاس‌های مختلف رو بهتر مدیریت کنه. برای شروع می‌تونین با نسخه از پیش‌آموزش‌دیده Swin Transformer توی PyTorch کار کنین و مدل رو روی دادهٔ ها خودتون fine-tune کنین. کد هاش : github.com/microsoft/Swin-Transformer @Linuxor

Linuxor ?
25 836
اینجا یه لیست خیلی خوب از پادکست های برنامه نویسی و تکنولوژی جمع کردن، به زبان انگلیسی و آلمانی و روسی و... هستن، هم برای یاد
اینجا یه لیست خیلی خوب از پادکست های برنامه نویسی و تکنولوژی جمع کردن، به زبان انگلیسی و آلمانی و روسی و... هستن، هم برای یادگیری زبان تخصصی خوبه هم خود اون تکنولوژی، فریم ورک یا زبان برنامه نویسی رو دنبال می‌کنید github.com/rShetty/awesome-podcasts @Linuxor

Linuxor ?
25 836
Repost from N/a
👨‍💻جایی برای تبدیل شدن به یه برنامه‌نویس حرفه‌ای! ❗️آخرین فرصت ثبت‌نام کوئرا بوت‌کمپ، دوره‌های فشرده برای ورود به بازارکار
👨‍💻جایی برای تبدیل شدن به یه برنامه‌نویس حرفه‌ای! ❗️آخرین فرصت ثبت‌نام کوئرا بوت‌کمپ، دوره‌های فشرده برای ورود به بازارکار با آموزش تخصصی و کاربردی توسط اساتید مطرح 📜 مدرک معتبر 🎯 منتورینگ اختصاصی 🤝 کار تیمی و شبکه‌سازی ✔️ تمرین و پروژه هدفمند 💳 امکان پرداخت قسطی مسیرهای کوئرا بوت‌کمپ: ✔️ Programming with Python ✔️ Front-End Development (React) ✔️ Software Engineering with Golang ✔️ Data Analysis ✔️ Artificial Intelligence 🔗 https://quera.org/r/i3not

Linuxor ?
25 836
سایت های بزرگ ایران چی بودن و چی شدن؟ @Linuxor ~ hesamkianikhah

Linuxor ?
25 836
کل علم مهندسی نرم افزار بر پایه تکامل تدریجی و تکرار برای بهبود ساخته شده، یعنی شما یه چیزی می‌سازین به مرور هی بهتر و سازگار
کل علم مهندسی نرم افزار بر پایه تکامل تدریجی و تکرار برای بهبود ساخته شده، یعنی شما یه چیزی می‌سازین به مرور هی بهتر و سازگار ترش می‌کنید. (کل شرکت های بزرگ هم همین‌کارو میکنن) حالا سوال پیش می‌آد، یکی می‌گه من علم مهندسی نرم افزار رو کلا قبول ندارم می‌خوام یه چیز ابرقهرمان بسازم که تکاملی نباشه و یهویی یه چیز قوی باشه آیا ممکنه؟ جواب بله ممکنه، چون مهندسی نرم افزار الزاما بهینه ترین مسیر رو نرفته یعنی این علمی که داریم الان بهترین مسیرش نیست، ولی اینکه شما بتونید رندوم یه چیز بهینه تر ازش پیدا کنید کار عملا سختیه، ولی ممکنه. برای مثال یه تیم شاید 10 سال برای تولید یه برنامه آموزش زبان با چت کردن وقت گذاشته باشن و کلی الگوریتم براش نوشته باشن و یه چیز حرفه ای و قابلیت گفتگوی حرفه ای ساخته باشن، اما امروز یه نفر یه هفته ای همین کارو با LLM ها مشابهش رو بسازه. ولی دقت کنید همیشه شانس باهاتون یار نیست و LLM هم ممکنه وجود نداشته باشه. @Linuxor

Linuxor ?
25 836
آیا برقی ها کلمه "نول" رو اشتباه تلفظ می‌کنن؟
Anonymous voting

Linuxor ?
25 836
این hyperui هم کامپوننت های خوبی برای وب داره، بر پایه tailwindcss هستش و خوبیش هم اینه که زبان فارسی و RTL هم ساپورت می‌‌کنه
این hyperui هم کامپوننت های خوبی برای وب داره، بر پایه tailwindcss هستش و خوبیش هم اینه که زبان فارسی و RTL هم ساپورت می‌‌کنه www.hyperui.dev @Linuxor

Linuxor ?
25 836
اگه خواستین برنامه گرافیکی با پایتون بسازید این سایته رو از دست ندید، به صورت گرافیکی توش می‌تونید پنجره هارو طراحی کنید فقط کافیه المنت هارو با موس drag & drop کنید pyuibuilder.com @Linuxor

Linuxor ?
25 836
Repost from N/a
🔵 هکاتون رایگان کوئرا و همراه اول: رقابت کن و برنده شو! 🏆 هکاتون هوش‌ِ امن | وقتش رسیده از کدهایی که نوشتی محافظت کنی! 💥 ت
🔵 هکاتون رایگان کوئرا و همراه اول: رقابت کن و برنده شو! 🏆 هکاتون هوش‌ِ امن | وقتش رسیده از کدهایی که نوشتی محافظت کنی! 💥 توی این هکاتون چی منتظرته؟ 🔸آموزش‌های تخصصی و چندین مرحله مسابقه جذاب در زمینه‌ی AI Security و توانمندسازی مدل‌های بزرگ زبانی. ✨ چرا باید توی این هکاتون شرکت کنی؟ 🔸آموزش‌های تخصصی 🔸 بیش از ۱۰۰ میلیون تومان جوایز نقدی و جوایز جذاب دیگه 🔸 گواهی رسمی همراه اول و کوئرا 🔸رقابت با حرفه‌ای‌های هوش‌مصنوعی 👨‍🏫 ثبت‌نام به صورت‌ تیم‌های ۳ یا ۴ نفره. 🚀 تیم‌های برتر کاندیدای حضور در برنامه‌های توانمندسازی مرکز تحقیق و نوآوری همراه اول خواهند بود. 🔗 https://quera.org/r/vzhly

Linuxor ?
25 836
دیدین توی تنظیمات مودم ها نوشته SNR، این پارامتر نسبت میزان نویز به سیگناله، عکس رو ببینید، هرچی SNR بالا تر باشه بهتره اگه ب
دیدین توی تنظیمات مودم ها نوشته SNR، این پارامتر نسبت میزان نویز به سیگناله، عکس رو ببینید، هرچی SNR بالا تر باشه بهتره اگه بیشتر از 25 بود عالیه اگه بیشتر از 20 بود هم متوسطه ولی کمتر از این نویزی هستش. @Linuxor

Linuxor ?
25 836
خیلی از سایت‌ها و پروژه های بزرگ مثل تلگرام و دیجی کالا برای بعضی از بخش های بک‌اندشون از PHP استفاده می‌کنن، چون PHP سادس و
خیلی از سایت‌ها و پروژه های بزرگ مثل تلگرام و دیجی کالا برای بعضی از بخش های بک‌اندشون از PHP استفاده می‌کنن، چون PHP سادس و واقعا بعضی جاها نجات دهندس و محیط توسعه‌اش تقریبا همیشه فراهمه و هیچ دردسری نداره. اما یادگیری فریم ورک های PHP کار زمان بریه، این فریم ورک که اسمش SLIM هست یه فریم ورک خیلی خیلی سبک و سادس برای کار های وبی، برای پروژه هایی که هزینه و زمان محدوده عالیه: www.slimframework.com @Linuxor

Linuxor ?
25 836
این کد عجیب غریب رو ببینید، خروجیش شده Hello World به این کار می‌گن Obfuscate کردن کد به طوری که دیگه مبهم شده و دیگه خونده ن
این کد عجیب غریب رو ببینید، خروجیش شده Hello World به این کار می‌گن Obfuscate کردن کد به طوری که دیگه مبهم شده و دیگه خونده نمی‌شه. مبهم سازی رو برای افزایش امنیت کد انجام می‌دن چون جاوا اسکریپت همیشه در معرض دید هستش، نکته جالبش اینه که اوپن سورسه، اما این به معنی این نیست که الگوریتم خودش معلومه و قابل بازگردانیه چون یه سری عملیات یه طرفه روش انجام می‌شه و تا حد خوبی کد رو مبهم می‌کنه، از اینجا می‌تونید کد خودتون رو تست کنید : obfuscator.io @Linuxor

Linuxor ?
25 836
Repost from N/a
فکر کن از صفر شروع کنی، و چند ماه بعد یه وب‌سایت واقعی بسازی که می‌شه بهش افتخار کرد 🌐 این جادوی پایتون و جنگوئه. و این جادوییه که توی بوت‌کمپ دانشکار تجربه‌ش می‌کنی. 🍂این آذر بوت‎‌کمپ پایتون جنگو دانشکار رو شرکت کن و اولین وبسایت واقعیت رو ۵ ماه بعد بساز: 🔗https://dnkr.ir/2EXbj

Linuxor ?
25 836
یه نفر روی ریپوی الگوریتم توییتر یه issue باز کرده نوشته: اکانت های دخترا وقتی بهشون پیام می‌دم جواب نمی‌دن! لطفا مشکلو حل کن
یه نفر روی ریپوی الگوریتم توییتر یه issue باز کرده نوشته: اکانت های دخترا وقتی بهشون پیام می‌دم جواب نمی‌دن! لطفا مشکلو حل کنید. @Linuxor

Linuxor ?
25 836
🎉 20 هزار تایی شدنمون مبارک :) هر کانالی با هر موضوعی بالاخره یه حداکثر عضوی داره و من فکر می‌کنم توی لینوکسور بهش رسیدیم و دیگه بیشتر از این حدودا نمی‌شیم. منم انصافا براتون وقت خوبی گذاشتم و شما هم همیشه لطف داشتید و به دوستاتون معرفی کردید که به اینجا رسیدیم و من فقط زحمت نکشیدم و شما هم توش دخیل بودین که به اینجا رسیدیم❤️ ممنون از همگی...