en
Feedback
| نیمه گمشده |

| نیمه گمشده |

Open in Telegram

And in the end, if one day I am not here, a memory of me will remain here...🖤 پیام ناشناس: 👇 https://t.me/BChatBot?start=sc-028e28c135

Show more
192
Subscribers
No data24 hours
No data7 days
-230 days
Posts Archive
من خیلی جاها نیاز داشتم یکی بگه کمک نمیخوای؟ هیچکس نبود؛ خودم درستش کردم. خیلی جاها نیاز داشتم یکی بگه می‌خوای حرف بزنیم؟ هیچکس نبود؛ گریه شد حرفام. خیلی جاها نیاز داشتم یکی بگه بریم یه چرخی بزنیم؟ هیچکس نبود؛ با خودم چرخیدم… خیلی جاها نیاز داشتم یکی واقعی بگه دوستت دارم هیچکس نبود؛ بی‌‌ذوق سَر کردم 🙂💔 خیلی جاها نیاز داشتم یکی بگه این ‌پولو بذار جیبت، تا انقدر سخت نگذره بهت. هیچکس نبود؛ سگ‌دو زدم! خیلی نیاز داشتم یکی بگه فداسرت شده دیگه! هیچکس نبود، خودخوری کردم. خیلی جاها نیاز داشتم یکی دلسوزانه راه نشونم بده؛ هیچکس نبود؛ اشتباه کردم و زمین خوردم. ببین من خیلی جاها به خیلی چیزا نیاز داشتم وُ نبود. دیگه نیازم به کسی نیست، تَرسم از تنهایی ریخته‌...🖤 #mood @missinghalff

🙋‍♂️💔

یه مرد میتونه در حال فروپاشی باشه، اما یه جوری کنارت آروم وایساده باشه و لبخند هم بزنه که حتی لحظه‌ای به ذهنت نرسه چه آشوبی درونش داره. بوسیدنیه این طاقت و صبر و تحمل...! @missinghalff

WILDFLOWER Billie Eilish.mp34.04 MB

👨‍🦯👨‍🦯

musiC

SenD

👀👀

انقدر وارد رابطه‌های دوزاری نشید صبر کنید تا یکی بیاد که پا به پای هم پیشرفت کنید واسه آیندتون دوتایی برنامه ریزی کنید قوی و مستقل باشه شما رو بفهمه اعتقادش به تو رابطه بودن فقط خوش گذرونی نباشه...👌 @missinghalff

هرچی نزدیکتر میشم به قله تو خیالم میبینم باهاتم💔 من از دستت ندادم با دست پر میگردم یه روزی...🖤

💔🖤 @missinghalff

هرچی نزدیکتر میشم به قله تو خیالم میبینم باهاتم💔 من از دستت ندادم با دست پر میگردم یه روزی...🖤 @missinghalff

Shahin-Najafi-Ranandegi-Dar-Masti-320.mp312.38 MB

از چشم افتادن برای خود شخص دردناک‌تره؛ هر بار نگاهش میکنی میگی ای کاش از چشمم نمی‌افتاد!

سعی کن قبل ساعت ۲ بخوابی بعدِ ۲ اتفاقای خوبی نمیفته...🙂🖤

تمام تلاشش این بود که به کسی آسیب نرساند، اما خودش هزار زخم از عزیزانش داشت...💔

من‌ موندم‌ و‌ اون‌ خاطرات🚶‍♂️🍻💔

آدم ضعیفی نبود اما دیگر حوصله‌ی سختی‌ها را نداشت میل عجیبی به گریز پیدا کرد.. به ندیدن ، به ندانستن ، رفتن برای همیشه...💔