| نیمه گمشده |
Ir al canal en Telegram
And in the end, if one day I am not here, a memory of me will remain here...🖤 پیام ناشناس: 👇 https://t.me/BChatBot?start=sc-028e28c135
Mostrar más192
Suscriptores
Sin datos24 horas
Sin datos7 días
-230 días
Archivo de publicaciones
Repost from | نیمه گمشده |
من خیلی جاها نیاز داشتم یکی بگه کمک نمیخوای؟ هیچکس نبود؛ خودم درستش کردم.
خیلی جاها نیاز داشتم یکی بگه میخوای حرف بزنیم؟ هیچکس نبود؛ گریه شد حرفام.
خیلی جاها نیاز داشتم یکی بگه بریم یه چرخی بزنیم؟ هیچکس نبود؛ با خودم چرخیدم…
خیلی جاها نیاز داشتم یکی واقعی بگه دوستت دارم هیچکس نبود؛ بیذوق سَر کردم 🙂💔
خیلی جاها نیاز داشتم یکی بگه این پولو بذار جیبت، تا انقدر سخت نگذره بهت.
هیچکس نبود؛ سگدو زدم!
خیلی نیاز داشتم یکی بگه فداسرت شده دیگه!
هیچکس نبود، خودخوری کردم.
خیلی جاها نیاز داشتم یکی دلسوزانه راه نشونم بده؛ هیچکس نبود؛ اشتباه کردم و زمین خوردم.
ببین من خیلی جاها به خیلی چیزا نیاز داشتم وُ نبود. دیگه نیازم به کسی نیست، تَرسم از تنهایی ریخته...🖤
#mood
@missinghalff
Repost from | نیمه گمشده |
یه مرد میتونه در حال فروپاشی باشه، اما یه جوری کنارت آروم وایساده باشه و لبخند هم بزنه که حتی لحظهای به ذهنت نرسه چه آشوبی درونش داره. بوسیدنیه این طاقت و صبر و تحمل...!
@missinghalff
Repost from | نیمه گمشده |
انقدر وارد رابطههای دوزاری نشید
صبر کنید تا یکی بیاد
که پا به پای هم پیشرفت کنید
واسه آیندتون دوتایی برنامه ریزی کنید
قوی و مستقل باشه
شما رو بفهمه
اعتقادش به تو رابطه بودن
فقط خوش گذرونی نباشه...👌
@missinghalff
هرچی نزدیکتر میشم به قله
تو خیالم میبینم باهاتم💔
من از دستت ندادم
با دست پر میگردم یه روزی...🖤
Repost from | نیمه گمشده |
هرچی نزدیکتر میشم به قله
تو خیالم میبینم باهاتم💔
من از دستت ندادم
با دست پر میگردم یه روزی...🖤
@missinghalff
Repost from | نیمه گمشده |
از چشم افتادن برای خود شخص دردناکتره؛
هر بار نگاهش میکنی میگی ای کاش از چشمم نمیافتاد!
آدم ضعیفی نبود
اما دیگر حوصلهی سختیها را نداشت
میل عجیبی به گریز پیدا کرد..
به ندیدن ، به ندانستن ، رفتن برای همیشه...💔
¡Ya disponible! Investigación de Telegram 2025 — los principales insights del año 
