| نیمه گمشده |
Open in Telegram
And in the end, if one day I am not here, a memory of me will remain here...🖤 پیام ناشناس: 👇 https://t.me/BChatBot?start=sc-028e28c135
Show more192
Subscribers
No data24 hours
No data7 days
-230 days
Posts Archive
اتفاقا یجاهایی باید اجازه بدی بهت
بربخوره و با خودت بگی:
گور بابای دلم، من ارزشم خیلی بالاتر
و مهمتر از حسیه که دارم...
یکی از رفتارهای تاکسیک من اینه که خودم کل داستان رو میدونم اما باز هم میپرسم و در کمال آرامش یجا میشینم که ببینم طرف مقابل چقدر خوب میتونه بهم دروغ بگه تا ازش بیشتر متنفر شم و حذفش کنم...☺️
کلا هر جایی بودید دیدید واسه بدیهیات دارید درخواست میکنید بدونید اونجا در شان شما نیست 😉
Repost from | نیمه گمشده |
حالا حس میکنم،
روی لبه پرتگاه این دنیا ایستاده ام؛
یک لایه دیگر غم روی من بنشیند،
سقوط خواهم کرد.
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
