ru
Feedback
| نیمه گمشده |

| نیمه گمشده |

Открыть в Telegram

And in the end, if one day I am not here, a memory of me will remain here...🖤 پیام ناشناس: 👇 https://t.me/BChatBot?start=sc-028e28c135

Больше
192
Подписчики
Нет данных24 часа
Нет данных7 дней
-230 день
Архив постов
"مکالمه‌ی هرشبم جلو آیینه💔"

هیچی اندازه‌ی صداقت یه آدمو جذاب نمیکنه حتی وقتی داره اعتراف میکنه یه عوضیه :)

اتفاقا یجاهایی باید اجازه بدی بهت بربخوره و با خودت بگی: گور بابای دلم، من ارزشم خیلی بالاتر و مهم‌تر از حسیه که دارم...

New❤️‍🔥

‏یکی از رفتارهای تاکسیک من اینه که خودم کل داستان رو میدونم اما باز هم میپرسم و در کمال آرامش یجا میشینم که ببینم طرف مقابل چقدر خوب میتونه بهم دروغ بگه تا ازش بیشتر متنفر شم و حذفش کنم...☺️

سخت بود ولی گذشت، باز هم میگذرد!

...💔

بذار تورو از دست بدن، اونا به اندازه کافی فرصت داشتن :)

🖤بدرقه كلام تلخ رفتنه🖤 #ایران 🙂💔🖤 #مهسا_امینی 💔 #آزادی 🖤 @missinghalff

کلا هر جایی بودید دیدید واسه بدیهیات دارید درخواست می‌کنید بدونید اونجا در شان شما نیست 😉

از اون ریمیکس خوباااا 🫠🥹🥰 #remix @missinghalff

هیچکس دوست تو نیست، مگر اینکه در نبودت ازت دفاع کنه. همینقدر قشنگ.

•🖤•

حالا حس می‌کنم، روی لبه پرتگاه این دنیا ایستاده ام؛ یک لایه دیگر غم روی من بنشیند، سقوط خواهم کرد.

آدم شرمنده‌ی رویاهاش می‌شه...🖤

زمان که بگذره، دیدت نسبت به خیلیا عوض میشه!

همیشه اونی که هوای بقیه رو داره، وقتی خودش نیاز به حمایت داره دور و برش خالیه.

4:48 GN💔

چاره‌ای نبود، باید به زندگی باز می‌گشتم.