en
Feedback
| نیمه گمشده |

| نیمه گمشده |

Open in Telegram

And in the end, if one day I am not here, a memory of me will remain here...🖤 پیام ناشناس: 👇 https://t.me/BChatBot?start=sc-028e28c135

Show more
192
Subscribers
No data24 hours
No data7 days
-230 days
Posts Archive
معمولا اجازه میدم آدم ها بارها و بارها نا امیدم کنن تا برای حذف کردنشون از زندگیم لحظه‌ای درنگ نکنم.

Moooo🖤ooood

گوش نبودید چشم که داشتید! ندیدید رنجهایم را؟💔

- حالا دیدی تنهام /:

هیچوقت به آدم‌های اطرافتون که با دشمن‌های شما در ارتباط هستند اعتماد نکنید...😊

هیچوقت به آدم‌های اطرافتون که با دشمن‌های شما در ارتباط هستند اعتماد نکنید...😊

فعلا man 2 گوش بدیم تا ببینیم چی میشه...🦦💔

8:06...💔

گاهی اوقات، به عنوان یک فرد بالغ، باید تصمیم بگیری که: "این آخرین باری هست که اجازه دادم چنین حسی رو بهم بدن" و روی حرفت وایسی. چه خانواده باشه، چه رابطه یا دوستی!😊

مشکل من این بود که میخواستم افرادی را با خودم به اوج ببرم که حتی نمیخواستند من را در اوج ببینند :)💔

لذت ببرین 🫠🫠🥰🥰 @missinghalff

😊👌

Repost from N/a
نمیتونم مجبورت کنم قدر منو بدونی ، ولی وقتی رفتم میتونی اون رو حس کنی :))

بهترین تراپی؟ قطعِ ارتباط با آدمایِ دو رو و نمک نشناس😁

به به 🍻❤️‍🔥

لطفا کدورت هارو حفظ کنید این‌ آدمايى که من میبینم درست بشو نیستن...☺️

کجایی که ببینی من چقدر دل‌خسته و تنهام ببینی زندگی بی تو داره جون میده رو دستام...🙂💔

Ebi-Boghz-(Alternative-Version)-320.mp311.03 MB

اما؛مسئله‌ی من چیز دیگری‌ست، من محکوم شده‌ام به تحمل رنجی که؛ هرگز حقم نبود...

نمیدونم کی قراره این وضعیت تموم بشه سه سال هست که اون آدم سابق نیستم انگار یکی قسمت شاد و خوش‌بین مغزمو از برق کشیده انگار بچه‌ای ام که بهتریم اسباب بازی‌هارو براش خریدن ولی همبازی نداره انگار نمره‌های کارنامه‌‌ام بیسته ولی کسی رو ندارم که بهش نشونش بدم انگار بهترین ماشینو دارم ولی باکش خالیه و در نهایت بهترین مشاور بقیه‌ ام در حالی که وضع خودم از بقیه بدتره جالبه ، نه؟🗿💔 #پاندا_کونگفوکار @missinghalff