| نیمه گمشده |
الذهاب إلى القناة على Telegram
And in the end, if one day I am not here, a memory of me will remain here...🖤 پیام ناشناس: 👇 https://t.me/BChatBot?start=sc-028e28c135
إظهار المزيد192
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
-230 أيام
أرشيف المشاركات
معمولا اجازه میدم آدم ها بارها و بارها نا امیدم کنن تا برای حذف کردنشون از زندگیم لحظهای درنگ نکنم.
گاهی اوقات، به عنوان یک فرد بالغ، باید تصمیم بگیری که: "این آخرین باری هست که اجازه دادم چنین حسی رو بهم بدن" و روی حرفت وایسی.
چه خانواده باشه، چه رابطه یا دوستی!😊
Repost from | نیمه گمشده |
مشکل من این بود که میخواستم افرادی را با خودم به اوج ببرم که حتی نمیخواستند من را در اوج ببینند :)💔
Repost from N/a
نمیتونم مجبورت کنم قدر منو بدونی ، ولی وقتی رفتم میتونی اون رو حس کنی :))
کجایی که ببینی من
چقدر دلخسته و تنهام
ببینی زندگی بی تو
داره جون میده رو دستام...🙂💔
Repost from | نیمه گمشده |
اما؛مسئلهی من چیز دیگریست،
من محکوم شدهام به تحمل رنجی که؛ هرگز حقم نبود...
نمیدونم کی قراره این وضعیت تموم بشه
سه سال هست که اون آدم سابق نیستم
انگار یکی قسمت شاد و خوشبین مغزمو از برق کشیده
انگار بچهای ام که بهتریم اسباب بازیهارو براش خریدن ولی همبازی نداره
انگار نمرههای کارنامهام بیسته ولی کسی رو ندارم که بهش نشونش بدم
انگار بهترین ماشینو دارم ولی باکش خالیه
و در نهایت بهترین مشاور بقیه ام در حالی که وضع خودم از بقیه بدتره
جالبه ، نه؟🗿💔
#پاندا_کونگفوکار
@missinghalff
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
