| نیمه گمشده |
Open in Telegram
And in the end, if one day I am not here, a memory of me will remain here...🖤 پیام ناشناس: 👇 https://t.me/BChatBot?start=sc-028e28c135
Show more192
Subscribers
No data24 hours
No data7 days
-230 days
Posts Archive
دیگه بزرگ شدی عزیزم؛ نمیشه فرار کنی. باید از پس غمها، دلتنگیها، تصمیمهای سخت و طوفان احساسات متناقض تنهایی بربیای. اگر شانس بیاری، بتونی دو کلام در موردشون با کسی حرف بزنی، اما بارش رو در نهایت خودت به دوش میکشی….
یه دیالوگی تو فیلم برادرم خسرو هست شهاب حسینی میگه: «اصلا دیگه نمیدونم چی حالم رو خوب میکنه»
خیلیامون تو این شرایط قرار گرفتیم!💔
اگه رابطه خوبی رو تجربه نمیکنید
کات کنید دست بچرخه ، مارکت جون بگیره،
بخیل نباشین 🤌😂
اگه رابطه خوبی رو تجربه نمیکنید
کات کنید دست بچرخه ، مارکت جون بگیره، بخیل نباشین 🤌😂
Repost from | نیمه گمشده |
پیشنهاد میکنم به مناسبت هالووین، نیاز نیست زیاد خودتون رو تو زحمت بندازین گریم کنین...
خودتون رو شکل باطنتون درست کنید، این از هر گریمی ترسناکتره...😅☺️
@missinghalff
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
