ch
Feedback
| نیمه گمشده |

| نیمه گمشده |

前往频道在 Telegram

And in the end, if one day I am not here, a memory of me will remain here...🖤 پیام ناشناس: 👇 https://t.me/BChatBot?start=sc-028e28c135

显示更多
192
订阅者
无数据24 小时
无数据7
-230
帖子存档
‏به زندگیم که نگاه می‌کنم، می‌بینم خیلی آدم "حقم نبود ولی سرم اومد" ی هستم...😊

‏دیگه بزرگ شدی عزیزم؛ نمی‌شه فرار کنی. باید از پس غم‌ها، دلتنگی‌ها، تصمیم‌های سخت و طوفان احساسات متناقض تنهایی بربیای. اگر شانس بیاری، بتونی دو کلام در موردشون با کسی حرف بزنی، اما بارش رو در نهایت خودت به دوش می‌کشی….

این بچه چیشد چجوری گذشت بِش🤞🏾🙂💔

دل کندن تو اوج خواستن همچین چیزیه...💔

یه دیالوگی تو فیلم‌ برادرم خسرو هست شهاب حسینی میگه: «اصلا دیگه نمیدونم چی حالم رو خوب میکنه» خیلیامون‌ تو این شرایط قرار گرفتیم!💔

از اون ریمیکس خوبا 🫠🫠🥰🥰 #remix @missinghalff

بعضيا اينقدر واسم عزيز بودن كه وقتى از چشمم افتادن خودم بيشتر ناراحت شدم...

‏اگه رابطه خوبی رو تجربه نمیکنید کات کنید دست بچرخه ، مارکت جون بگیره، بخیل نباشین 🤌😂

‏اگه رابطه خوبی رو تجربه نمیکنید کات کنید دست بچرخه ، مارکت جون بگیره، بخیل نباشین 🤌😂

راست می‌گه سورنا، راه رفتن با دل خالی چه سخته.

آدما به اندازه چیزایی که باید بگن و نمیگن از هم دور میشن.

حرف رفاقت بود وگرنه نه ما ساده‌ایم، نه شما زرنگ!

پیشنهاد میکنم به مناسبت هالووین، نیاز نیست زیاد خودتون رو تو زحمت بندازین گریم کنین... خودتون رو شکل باطنتون درست کنید، این از هر گریمی ترسناک‌تره...😅☺️ @missinghalff

یه ریمیکس خفن از معین و ابی🤘🔥🥰❤️ @missinghalff

از من منی ماند که دیگر شوق هیچ چیزی را ندارد...

از اون ریمیکس خوبا 🫠🫠🥰🥰 #remix @missinghalff