| نیمه گمشده |
Open in Telegram
And in the end, if one day I am not here, a memory of me will remain here...🖤 پیام ناشناس: 👇 https://t.me/BChatBot?start=sc-028e28c135
Show more192
Subscribers
No data24 hours
No data7 days
-230 days
Posts Archive
Repost from Fake smile : )
«من متأسفم که به اینجا رسیدم. نمیخواهم کسی را مقصر بدانم، فقط خستهام و دیگر نمیتوانم ادامه دهم.»
• نامه خودکشی آنتونی بردلی– نویسنده مشهور
@fakesmilez
قهر کردن مردان در بسیاری موارد قهر نیست،
بلکه نوعی در خود فرورفتگی برای باز اندیشی
در مورد درستی انتخاب شریک عاطفی شان است.
مراقب باشین چه چیزی رو با چه کسی
تجربه میکنید، ممکنه قهوه خوردن
با آدم اشتباه باعث بشه شما از قهوه
بدتون بیاد...👌☺️
و روزی که آدمها یکبار برای همیشه
از چشمانت می افتند؛ مهم نیست
نسبتشان چقدر نزدیک است یا دور
مهم این است که تو تا ابد، هیچ حسی
به آنها نخواهی داشت و این آغاز یک
راه طولانیست.
من الان رو کولمه دمم
میرم اعصاب کسیم خورد نمیکنم
اما اگه یه روز لنگ موندین بگین
خودمو زود میرسونم
یادتون نره
یادم کنیدا
خوش باشید 🙂🙂
خوشحالم کنید...🍻💔🖤
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
