uk
Feedback
| نیمه گمشده |

| نیمه گمشده |

Відкрити в Telegram

And in the end, if one day I am not here, a memory of me will remain here...🖤 پیام ناشناس: 👇 https://t.me/BChatBot?start=sc-028e28c135

Показати більше
192
Підписники
Немає даних24 години
Немає даних7 днів
-230 день
Архів дописів
هیچوقت به آدم‌های اطرافتون که با دشمن‌های شما در ارتباط هستن اعتماد نکنید...👌😊

تقلا کردن برای شاد بودن، مسئله‌ی غمگینی‌ست!

آدم شرمنده‌ی رویاهاش می‌شه...💔

#ارسالی_شما @missinghalff

#ارسالی_شما @missinghalff

🙂💔
🙂💔

Repost from Fake smile : )
«من متأسفم که به اینجا رسیدم. نمی‌خواهم کسی را مقصر بدانم، فقط خسته‌ام و دیگر نمی‌توانم ادامه دهم.» • نامه خودکشی آنتونی بردلی– نویسنده مشهور‏ @fakesmilez

و دیگر هیچ اتفاقی خوشحالش نکرد گوشه‌ایی ایستاد در انتظار مرگ 👤سارا حسنی

#ارسالی_شما @missinghalff

قهر کردن مردان در بسیاری موارد قهر نیست، بلکه نوعی در خود فرورفتگی برای باز اندیشی در مورد درستی انتخاب شریک عاطفی شان است.

و او باز هم در خلوت خود گریست چون می‌دانست زخم‌هایش خوب نخواهد شد...

🖤

‏مراقب باشین چه چیزی رو با چه کسی تجربه میکنید، ممکنه قهوه خوردن با آدم اشتباه باعث بشه شما از قهوه بدتون بیاد...👌☺️

و روزی که آدمها یکبار برای همیشه از چشمانت می افتند؛ مهم نیست نسبتشان چقدر نزدیک است یا دور مهم این است که تو تا ابد، هیچ حسی به آنها نخواهی داشت و این آغاز یک راه طولانیست.

بله، من منطقی تصمیم می‌گیرم و با احساساتم برای تصمیمی که گرفتم عزاداری می‌کنم...💔

پای هرچی که درسته بمون، حتی اگه تنها موندی!

پای هرچی که درسته بمون، حتی اگه تنها موندی!

😅💔 @missinghalff

من الان رو کولمه دمم میرم اعصاب کسیم خورد نمیکنم اما اگه یه روز لنگ موندین بگین خودمو زود میرسونم یادتون نره یادم کنیدا خوش باشید 🙂🙂 خوشحالم کنید...🍻💔🖤