| نیمه گمشده |
Open in Telegram
And in the end, if one day I am not here, a memory of me will remain here...🖤 پیام ناشناس: 👇 https://t.me/BChatBot?start=sc-028e28c135
Show more192
Subscribers
No data24 hours
No data7 days
-230 days
Posts Archive
Repost from | نیمه گمشده |
و او باز هم در خلوت خود گریست چون
میدانست زخمهایش خوب نخواهد شد...
اصلاً زمانِ خوبی برای ۲۵ تا ۳۵ ساله بودن نیست.
گلدنتایمِ زندگیمون جلو چشممون پَر پَر شد!
پَر پَر...💔
اصلاً زمانِ خوبی برای ۲۵ تا ۳۵ ساله بودن نیست.
گلدنتایمِ زندگیمون جلو چشممون پَر پَر شد! پَر پَر.
من واقعا خستهام. از اینجا، از دنیا، از جنگ، از مردم، از دوستام، از اخبار، از فرار، از بیکاری، از خاورمیانه، از قطعی اینترنت. از همه چی خستهم.
کثافت گرفته این زمان و مکان رو...
واقعاً حال انجام دادن هیچکاری نیست
هممون بیحوصله و کلافهایم توی این روزا و تقریباً هیچ کاری برای انجام دادن نداریم جز خوندن ۲۴ ساعته اخبار
رسماً هیچ روانی نمونده
امیدوارم اتفاقهای خوبی رقم بخوره برامون...💔
واقعاً حال انجام دادن هیچکاری نیست هممون بیحوصله و کلافهایم توی این روزا و تقریباً هیچ کاری برای انجام دادن نداریم جز خوندن ۲۴ ساعته اخبار.
رسماً هیچ روانی نمونده.
امیدوارم اتفاقهای خوبی رقم بخوره برامون...💔
اگر یه روز حس کردید دارید درگیر عشق
یکطرفه میشید یه رنده بردارید انقد
بکشید رو خودتون تا تموم شین
قطعا درد و عذاب کمتری خواهید داشت 😊
صمیمی نشدن با هر کسی
لطف بزرگیه که میتونید در حق خودتون بکنید.☺️
«نیمـه گمشــــده»
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
