| نیمه گمشده |
الذهاب إلى القناة على Telegram
And in the end, if one day I am not here, a memory of me will remain here...🖤 پیام ناشناس: 👇 https://t.me/BChatBot?start=sc-028e28c135
إظهار المزيد192
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
-230 أيام
أرشيف المشاركات
Repost from | نیمه گمشده |
و او باز هم در خلوت خود گریست چون
میدانست زخمهایش خوب نخواهد شد...
اصلاً زمانِ خوبی برای ۲۵ تا ۳۵ ساله بودن نیست.
گلدنتایمِ زندگیمون جلو چشممون پَر پَر شد!
پَر پَر...💔
اصلاً زمانِ خوبی برای ۲۵ تا ۳۵ ساله بودن نیست.
گلدنتایمِ زندگیمون جلو چشممون پَر پَر شد! پَر پَر.
من واقعا خستهام. از اینجا، از دنیا، از جنگ، از مردم، از دوستام، از اخبار، از فرار، از بیکاری، از خاورمیانه، از قطعی اینترنت. از همه چی خستهم.
کثافت گرفته این زمان و مکان رو...
واقعاً حال انجام دادن هیچکاری نیست
هممون بیحوصله و کلافهایم توی این روزا و تقریباً هیچ کاری برای انجام دادن نداریم جز خوندن ۲۴ ساعته اخبار
رسماً هیچ روانی نمونده
امیدوارم اتفاقهای خوبی رقم بخوره برامون...💔
واقعاً حال انجام دادن هیچکاری نیست هممون بیحوصله و کلافهایم توی این روزا و تقریباً هیچ کاری برای انجام دادن نداریم جز خوندن ۲۴ ساعته اخبار.
رسماً هیچ روانی نمونده.
امیدوارم اتفاقهای خوبی رقم بخوره برامون...💔
اگر یه روز حس کردید دارید درگیر عشق
یکطرفه میشید یه رنده بردارید انقد
بکشید رو خودتون تا تموم شین
قطعا درد و عذاب کمتری خواهید داشت 😊
صمیمی نشدن با هر کسی
لطف بزرگیه که میتونید در حق خودتون بکنید.☺️
«نیمـه گمشــــده»
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
