بیرصدا | ریمیکس آهنگ جدید
جدید ترین موزیکها و ریمیکس های روز دنیا 😍 ایرانی ،ترکی، خارجی 😉 مناسب برای تمامی سلیقه های گلچینی از بهترین آهنگ های قدیمی و جدید #TopB #بیرصدا
Show more📈 Analytical overview of Telegram channel بیرصدا | ریمیکس آهنگ جدید
Channel بیرصدا | ریمیکس آهنگ جدید (@bir3dafans) in the Farsi language segment is an active participant. Currently, the community unites 44 060 subscribers, ranking 1 544 in the Music category and 7 756 in the Iran region.
📊 Audience metrics and dynamics
Since its creation on невідомо, the project has demonstrated rapid growth, gathering an audience of 44 060 subscribers.
According to the latest data from 23 June, 2026, the channel demonstrates stable activity. Although there has been a change in the number of participants by -749 over the last 30 days and by -28 over the last 24 hours, overall reach remains high.
- Verification status: Not verified
- Engagement rate (ER): The average audience engagement rate is 7.46%. Within the first 24 hours after publication, content typically collects 3.71% reactions from the total number of subscribers.
- Post reach: On average, each post receives 3 289 views. Within the first day, a publication typically gains 1 635 views.
- Reactions and interaction: The audience actively supports content: the average number of reactions per post is 4.
- Thematic interests: Content is focused on key topics such as فوق, جهان, باخت, l5670, اپلیشیکن.
📝 Description and content policy
The author describes the resource as a platform for expressing subjective opinions:
“جدید ترین موزیکها و ریمیکس های روز دنیا 😍
ایرانی ،ترکی، خارجی 😉
مناسب برای تمامی سلیقه های
گلچینی از بهترین آهنگ های قدیمی و جدید
#TopB
#بیرصدا”
Thanks to the high frequency of updates (latest data received on 24 June, 2026), the channel maintains relevance and a high level of publication reach. Analytics show that the audience actively interacts with content, making it an important point of influence in the Music category.
توکل الله ، من اومدم! یک یک دو دو هشت. ایندفعه فرق داره ولی ؛ من برم هم یه منِ شدیدتر میاد اینو گفته بودم ، نه ؟ یادت میاد ؟ • In the name of God ایمور تتلو بسم الله ارحَم الراحِمین ایمورتالو به نام خداوند بخشنده بخشایشگر چشمامو بشور ای اشک ، چشمامو بشور که ببخشم و بکن ازم انتقامو به دور... این تماس از زندان تهران و تماسگیرنده زندانی میباشد ... آزادی، آزادی، آزادی (چشمامو بشور ای اشک ، چشمام و بشور) من هنوزم یه بچم ولی جِرواجر بدجوری قلبِ این بچه پاره اس تنها چیزی که اگه بشکنه قیمتی تر میشه دله.... ما کی باشیم که بگیریم انتقام ؟ اون بالا خدامون پس چه کاره اس؟ استغفرالله ( پس چه کاره اس؟) استغفرالله ربی و اتوب الیه بعضی وقتا باید از یک تا چهار و پنج و حتی شیش گذشت هفته یا هشته چارهاست! صبر ! میتونی صدام کنی چی ؟ یه وقتا تو عمق تاریکی نگاه کن آسمونو : میبینی ، بَه ! پُر از ستاره اس ! ستاره ها زیادن ولی یکیشون از بقیه در نور تره! باز من تو عمق تاریکی منتظرِ نور چشمامو بشور ای اشک که نمیدونی تو این راه ، من چیا کشیدم (یه قهرمان که صندوقچه اسراره ) نه نمیتونی تصورش هم کنی حتی چه حرفاییو اونم از کیا شنیدم !!؟ (اوه اوه اوه ، از کیا شنیدم !!) ولی اینقدر مار خوردیم که افعی شدیم اینم گفته بودم ؛ نه ؟ بله ، اینم گفته بودم ! آره گریه تو چشمامو بشور که از این دیارِ غم پیاده میرم خوشحالی باشه انشاالله (خوشبختی) بعضی وقتا سکوت ، بلند ترین فریاده ! فکر نکن تحمل آسون بود و فکر نکن کمه زخمام مگه من زیاد نمیگم ! من که میدونی کلا زیرِ سوزنم (زیاد نمیگم) تحملِ درد بالا وقتی داری درد میکشی یعنی هنوز زنده ای ! اونم باز به لطفِ خدا چشمامو بشور ای اشک ، چشمامو بشور که ببخشم و بکن ازم انتقامو به دور چشمامو بشور ای اشک ، چشمامو بشور که ببخشم و بکن ازم انتقامو به دور این تماس از زندان تهران و تماسگیرنده زندانی میباشد ... (چشمامو بشور ای اشک ، چشمام و بشور) کاش با هم طوری رفتار میکردیم که توقع داشتیم خداوند با ما رفتار کند و کاش همدیگر را جوری میبخشیدیم آنطور که دوست داشتیم خداوند ما را ببخشند و کاش زندان نمیساختیم، شاید آنگاه در مسیر درست قرار میدادند زندانی را خداوند متعال. کاش آزادی حاصل میشد تا همه خوش باشند و با آسودگی خاطر، آبادی را دریابیم با هم . کاش ! ای کاش ... این زبونه دیگه خسته اس دیگه مو درآورده از این تکرار و تکرار (تکرار) فقط لوپِ بیخود (تکرار و تکرار) همش تعریف و تمجید همش تعریف و تمجیدِ بیخودی و مَجیزگویی هی از من عشق ، از من آزادی ، درگشایی از بقیه فقط انکار و انکار و هی اجبار و اجبار آینه اول لبخند نمیزنه (به جا تشویق) قاعدتاً لبخند اول وظیفه توئه همش تحمیل ، همش تهدید ، همش تحقیر ! من هنوزم همونم ، همون میسپارم به خدا و میرم میبخشم و میرم ، ببین هر چی که باشه میرم برسم به آرامش آره میبخشم حتی اگه کسی خونَمو رو این زمین مَشتی بپاشه ! (یکی از نشونههای پیروزی مقابل دشمن ، گذشت و بخششِ ، اونم میسپرم به خدا✨ . بله من سرمو میندازم پایین اصلا از این به بعد تو روم هر کی که وایسه بذار فکر کنن زدن (وایسه) ما هم میگیم زدن ! شما هم بگین زدن ! بذار بشکنن ، تیکه تیکه کنن وقتی که رفتن درست میشه ، خوب میشه خودش هر کی که آسه ! البته خودش که نه ! به لطف خدا شکراً لله شکر خداوند چشمام و بشور ای ماه کامل ، نور تو قلبم بریز که واقعا یکم آرامش لازمه دیگه ! که به قشنگیت قسم این روزا تو دردم یه ریز (تو دردم یه ریز ، تو دردم یه ریز ) باز میشه این در ، صبح میشه این شب ! چشمامو بشور ای اشک ، چشمامو بشور که ببخشم و بکن ازم انتقامو به دور این تماس از زندان تهران و تماسگیرنده زندانی میباشد ... (چشمامو بشور ای اشک ، چشمام و بشور) میدونی خیلی وقتا خیلی برنامه ها رو چیده بودم که به موقعش تختِ فلان تخت داره ، دیگه یه روز میشه سخت کارِت آره یه چی تو همین مایه ها بود دیگه... خلاصه درحال برنامه چیدن برا طرف بودم که بفهمونم بهش کُت تَن کیه ولی مثلا سه چهار ماه دیگه مونده بود تا حقشو بزارم کف دستش اما طرف خودش جونشو از دست داد توی یه حادثه (اصلاً کلا بی ربط به داستان من) اصلاً به من نرسید که بخوام کاریش کنم تازه ؛ من هرکاریش میکردم لااقل زنده میموند چون ؛ ما وِگنیم و دستورِ مرگ نمیدیم و از چرخه مرگ خارج ! جانِ هیچ موجودی رو نمیگیریم و عقیدهمون اینه جان گرفتن فقط مخصوص خداوند متعال است ، همانطور که جان بخشیدن ! پس ببین همانطور که پاداش خداوند بهترین پاداش است ، عذابشون هم سخت ترینه ! پس تو برو خود را باش ! که حتی پا کج نمیذاشتی تو تنهاییتم اگه درست میفهمیدیم !⭐️ @bir3dafans
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
