بیرصدا | ریمیکس آهنگ جدید
جدید ترین موزیکها و ریمیکس های روز دنیا 😍 ایرانی ،ترکی، خارجی 😉 مناسب برای تمامی سلیقه های گلچینی از بهترین آهنگ های قدیمی و جدید #TopB #بیرصدا
نمایش بیشتر📈 تحلیل کانال تلگرام بیرصدا | ریمیکس آهنگ جدید
کانال بیرصدا | ریمیکس آهنگ جدید (@bir3dafans) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 44 060 مشترک است و جایگاه 1 544 را در دسته موسیقی و رتبه 7 756 را در منطقه إيران دارد.
📊 شاخصهای مخاطب و پویایی
از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 44 060 مشترک جذب کرده است.
بر اساس آخرین دادهها در تاریخ 23 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -749 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -28 بوده و همچنان دسترسی گستردهای حفظ شده است.
- وضعیت تأیید: تأیید نشده
- نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 7.46% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 3.71% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب میکند.
- دسترسی پستها: هر پست به طور میانگین 3 289 بازدید دریافت میکند. در اولین روز معمولاً 1 635 بازدید جمعآوری میشود.
- واکنشها و تعامل: مخاطبان بهطور فعال حمایت میکنند؛ میانگین واکنش به هر پست 4 است.
- علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند فوق, جهان, باخت, l5670, اپلیشیکن تمرکز دارد.
📝 توضیح و سیاست محتوایی
نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاههای شخصی توصیف میکند:
“جدید ترین موزیکها و ریمیکس های روز دنیا 😍
ایرانی ،ترکی، خارجی 😉
مناسب برای تمامی سلیقه های
گلچینی از بهترین آهنگ های قدیمی و جدید
#TopB
#بیرصدا”
به لطف بهروزرسانیهای پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 24 ژوئن, 2026)، کانال همواره بهروز و دارای دسترسی بالاست. تحلیلها نشان میدهد مخاطبان بهطور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته موسیقی تبدیل کردهاند.
توکل الله ، من اومدم! یک یک دو دو هشت. ایندفعه فرق داره ولی ؛ من برم هم یه منِ شدیدتر میاد اینو گفته بودم ، نه ؟ یادت میاد ؟ • In the name of God ایمور تتلو بسم الله ارحَم الراحِمین ایمورتالو به نام خداوند بخشنده بخشایشگر چشمامو بشور ای اشک ، چشمامو بشور که ببخشم و بکن ازم انتقامو به دور... این تماس از زندان تهران و تماسگیرنده زندانی میباشد ... آزادی، آزادی، آزادی (چشمامو بشور ای اشک ، چشمام و بشور) من هنوزم یه بچم ولی جِرواجر بدجوری قلبِ این بچه پاره اس تنها چیزی که اگه بشکنه قیمتی تر میشه دله.... ما کی باشیم که بگیریم انتقام ؟ اون بالا خدامون پس چه کاره اس؟ استغفرالله ( پس چه کاره اس؟) استغفرالله ربی و اتوب الیه بعضی وقتا باید از یک تا چهار و پنج و حتی شیش گذشت هفته یا هشته چارهاست! صبر ! میتونی صدام کنی چی ؟ یه وقتا تو عمق تاریکی نگاه کن آسمونو : میبینی ، بَه ! پُر از ستاره اس ! ستاره ها زیادن ولی یکیشون از بقیه در نور تره! باز من تو عمق تاریکی منتظرِ نور چشمامو بشور ای اشک که نمیدونی تو این راه ، من چیا کشیدم (یه قهرمان که صندوقچه اسراره ) نه نمیتونی تصورش هم کنی حتی چه حرفاییو اونم از کیا شنیدم !!؟ (اوه اوه اوه ، از کیا شنیدم !!) ولی اینقدر مار خوردیم که افعی شدیم اینم گفته بودم ؛ نه ؟ بله ، اینم گفته بودم ! آره گریه تو چشمامو بشور که از این دیارِ غم پیاده میرم خوشحالی باشه انشاالله (خوشبختی) بعضی وقتا سکوت ، بلند ترین فریاده ! فکر نکن تحمل آسون بود و فکر نکن کمه زخمام مگه من زیاد نمیگم ! من که میدونی کلا زیرِ سوزنم (زیاد نمیگم) تحملِ درد بالا وقتی داری درد میکشی یعنی هنوز زنده ای ! اونم باز به لطفِ خدا چشمامو بشور ای اشک ، چشمامو بشور که ببخشم و بکن ازم انتقامو به دور چشمامو بشور ای اشک ، چشمامو بشور که ببخشم و بکن ازم انتقامو به دور این تماس از زندان تهران و تماسگیرنده زندانی میباشد ... (چشمامو بشور ای اشک ، چشمام و بشور) کاش با هم طوری رفتار میکردیم که توقع داشتیم خداوند با ما رفتار کند و کاش همدیگر را جوری میبخشیدیم آنطور که دوست داشتیم خداوند ما را ببخشند و کاش زندان نمیساختیم، شاید آنگاه در مسیر درست قرار میدادند زندانی را خداوند متعال. کاش آزادی حاصل میشد تا همه خوش باشند و با آسودگی خاطر، آبادی را دریابیم با هم . کاش ! ای کاش ... این زبونه دیگه خسته اس دیگه مو درآورده از این تکرار و تکرار (تکرار) فقط لوپِ بیخود (تکرار و تکرار) همش تعریف و تمجید همش تعریف و تمجیدِ بیخودی و مَجیزگویی هی از من عشق ، از من آزادی ، درگشایی از بقیه فقط انکار و انکار و هی اجبار و اجبار آینه اول لبخند نمیزنه (به جا تشویق) قاعدتاً لبخند اول وظیفه توئه همش تحمیل ، همش تهدید ، همش تحقیر ! من هنوزم همونم ، همون میسپارم به خدا و میرم میبخشم و میرم ، ببین هر چی که باشه میرم برسم به آرامش آره میبخشم حتی اگه کسی خونَمو رو این زمین مَشتی بپاشه ! (یکی از نشونههای پیروزی مقابل دشمن ، گذشت و بخششِ ، اونم میسپرم به خدا✨ . بله من سرمو میندازم پایین اصلا از این به بعد تو روم هر کی که وایسه بذار فکر کنن زدن (وایسه) ما هم میگیم زدن ! شما هم بگین زدن ! بذار بشکنن ، تیکه تیکه کنن وقتی که رفتن درست میشه ، خوب میشه خودش هر کی که آسه ! البته خودش که نه ! به لطف خدا شکراً لله شکر خداوند چشمام و بشور ای ماه کامل ، نور تو قلبم بریز که واقعا یکم آرامش لازمه دیگه ! که به قشنگیت قسم این روزا تو دردم یه ریز (تو دردم یه ریز ، تو دردم یه ریز ) باز میشه این در ، صبح میشه این شب ! چشمامو بشور ای اشک ، چشمامو بشور که ببخشم و بکن ازم انتقامو به دور این تماس از زندان تهران و تماسگیرنده زندانی میباشد ... (چشمامو بشور ای اشک ، چشمام و بشور) میدونی خیلی وقتا خیلی برنامه ها رو چیده بودم که به موقعش تختِ فلان تخت داره ، دیگه یه روز میشه سخت کارِت آره یه چی تو همین مایه ها بود دیگه... خلاصه درحال برنامه چیدن برا طرف بودم که بفهمونم بهش کُت تَن کیه ولی مثلا سه چهار ماه دیگه مونده بود تا حقشو بزارم کف دستش اما طرف خودش جونشو از دست داد توی یه حادثه (اصلاً کلا بی ربط به داستان من) اصلاً به من نرسید که بخوام کاریش کنم تازه ؛ من هرکاریش میکردم لااقل زنده میموند چون ؛ ما وِگنیم و دستورِ مرگ نمیدیم و از چرخه مرگ خارج ! جانِ هیچ موجودی رو نمیگیریم و عقیدهمون اینه جان گرفتن فقط مخصوص خداوند متعال است ، همانطور که جان بخشیدن ! پس ببین همانطور که پاداش خداوند بهترین پاداش است ، عذابشون هم سخت ترینه ! پس تو برو خود را باش ! که حتی پا کج نمیذاشتی تو تنهاییتم اگه درست میفهمیدیم !⭐️ @bir3dafans
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
