ایموشن کد و بادی کدوt3 و قانون جذب
Open in Telegram
سلاااام خوش اومدین احساسات بدام افتاده دنیای ساخته شده از انرژی انجام ایموشن کد تخصصی در زمینه 🔮 برداشتن دیواره قلبی 🔮 برداشتن دیواره ذهنی 🔮 ابطال طلسم ازدواج 🔮 رفع مشکلات روحی و جسمی ارتباط با مدیر گروه @NorAva69
Show more659
Subscribers
No data24 hours
No data7 days
+130 days
Posts Archive
به تو فکر کردن دوباره دوباره....✨❤️
به تو فکرکردن عجب حالی داره❤️
✨امروز از خود بپرس؛
اکنون بر چه چیزی تمرکز میکنم⁉️
اگر بر اتفاقات ناراحت کننده گذشته متمرکز هستی، اگر بر بدهکاریها و رکود کسب و کارت تمرکز میکنی و اگر روابط مخدوش دیگران را در ذهن مرور میکنی،
بدان که در حال جذب همین اتفاقات در زندگیت هستی.
کانون توجهتان را تغییر دهید تا همه چیز بهتر پیش رود و تمرکز تان را با یک آهنگ مثبت ، با یک شکرگزاری ، با چند نفس عمیق و نگاه کردن به زیبایی هایی که در اطرافتان نهفته است تغییر دهید تا فرکانستان شروع به تغییر کند و بدین وسیله اتفاقات زیبا که حق الهی شماست را جذب و تجربه کنید.
یادتان باشد افکار ، کلام و احساسات شما فرکانس و در نهایت شکل زندگی شما را ایجاد میکند...💫
تلاش برای تغییر دنیای بیرونی قبل از تغییر در ذهن و تخیل، مخالف ماهیت واقعی امور است. هیچ تغییر واقعی در دنیای بیرون نخواهد آمد مگر اینکه ابتدا در ذهن شما به وقوع بپیوندد. هر کاری که میکنید اگر با تغییرات ذهنی همراه نباشد بی فایده خواهد بود تخیلات آرزوهای تحقق یافته شما را به آن حالت متصل میکند و شما رفتارهایی مطابق با آن تغییرات ذهنی از خود نشان خواهید داد. این نشان میدهد که تغییرات ذهنی تغییراتی در رفتار ایجاد می کند اما تغییرات موقتی و ناپایدار در ذهن تحولات واقعی نمی آفرینند چون خیلی زود به تغییرات معکوس تبدیل میشوند. اما اگر یک حالت ذهنی به اندازه کافی پایدار شود
میتواند به یک خلق و خوی دائمی تبدیل شود.
نگرش دائمی شما شخصیت واقعیتان را شکل میدهد و این خود یک تحول حقیقی است.
سـلام صبح قشنگتون بخیرو شادی
🍃🌸
صبح یعنی امـید برای شروعی زیبا
طلوع صبحتان به شادابی گلها
روزتـان به زیبـایی گلهای رنگا رنگ
🍃🌸
سلام صبح آخرهفته تون بخیر و شـادی
ً✨هم مدار خواسته تان باشید؛
اگر در زندگی با افراد نامناسبی در ارتباط هستید و مدام سر راهتان قرار می گیرند به این معنی است که شما هم دارای ارتعاشات نامناسب هستید یعنی شما در حال توجه کردن به موارد نامناسب هستید و در مداری قرار گرفته اید که افرادی با این ویژگی ها و شرایط مالی بد و بی پولی در آن قرار دارند و وارد زندگیتان می شوند.شما در هر مداری که باشید مواردی که در آن مدار هستند را جذب خواهید کرد.در مورد شرایط پولی ؛شغل و ...عشق و همسر ایده آل و ....پس مناسب فکر کنید تا ارتعاش و فرکانس مناسب شما باعث روبرو کردنتان با افراد هم فرکانس؛شرایط هم فرکانس شود...
با توجه کردن به زیبایی ها، خواسته ها و عدم توجه به موارد منفی محیط اطرافتان...
تغییر فرکانس دهید و به مدارات بالاتر بروید
شما چیزی را جذب نمیکنید، بلکه آنچه واقعاً هستید را در جهان بیرون میبینید.
دنیا مثل یک آینهست. ما فکر میکنیم داریم آدمها، موقعیتها یا اتفاقات خاصی رو "جذب" میکنیم، ولی در واقع اونچیزی که به سمت ما میاد، بازتاب درونی ماست.
مثلا اگر درونت پر از آرامشه، معمولاً آدمهایی رو میبینی که باهات مهربونن و موقعیتهایی پیش میاد که حس خوبی میدن.
پس اول باید درون رو از بعضی احساسها خالی کنی...
اگه خواستار شفای جسم هستید؛باید نخست ذهن را شفا ببخشید.
مسدود شدن جریان انرژی در چاکرا ها و یا غلبهی انرژی میتونه در سطح جسم وذهن و روح عدم تعادل و ناهماهنگی ایجاد کنه.چنین اختلالاتی غالبا حاصل فشار ها و آسیب های روانی و هم چنین تجربه لذات افراطی هست. چاکرا ها به هر تاثیر بیرونی عکس العمل نشان میدن و
میتونن متاثر از اون ها گشوده و یا جمع بشن!به همین دلیل، در اغلب افراد چاکراها با فرکانس های مختلف ارتعاش پیدا میکنن؛اما در شرایط معمولی و منظم چاکراها هماهنگ هستند.
☀️سلام صبحتون بخیر
🌺و سرشار از انرژی مثبت
☀️خورشید به من آموخت
🌺فرقی ندارد چه پیش آید
☀️بـاید طلوع کنم و بدرخشم
🌺چیزی که ما را تعریف میکند
☀️چگونگی بلند شدن بعد از سقوط است
قانون توجه میگه: هر چیزی که بر آن تمرکز کنی، رشد میکنه
✔️ذهن انسان همانند باغیست که با توجه، بذرهایش آبیاری میشود. اگر بر کمبودها، ترسها و نگرانیها تمرکز کنیم، آنها در زندگیمان پررنگتر میشوند.
❌اما اگر آگاهانه توجه خود را به داشتهها، فرصتها و زیباییهای زندگی معطوف کنیم، آرامش و فراوانی بیشتری را تجربه خواهیم کرد.
✔️جهانی که میبینی، بازتابیست از توجهی که به آن دادهای
سلام وقتتون بخیر وشادی
دوستانی که درخواست پاکسازی داری تا شنبه میتونین با هزینه سابق درخواست بدین از شنبه دیگه هزینه ها تغییر میکنه هرچند تغییر آنچنانی نکرده نسبت به کار چون ارزش کار خیلی بالا تر هست ولی خو گفتم بهتون اعلام کنم
🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑
❚▷
#آینهی_کائنات
هر حرف منفی بزنی به خودت برمیگرده
وقتی کسی پشت سرت بد میگه
تمام انرژیهای منفی اطراف هاله تو رو به خودش جذب میکنه
در واقع داره تو رو پاکسازی میکنه
برای همینه که تو هم نباید هیچ وقت پشت کسی بد بگی
یکی از دلایل دیگهای که نباید پشت کسی حرف بزنی
اینه که ناخودآگاه تو فقط حرفای تو رو میشنوه
وقتی راجع به کسی حرف میزنی ناخودآگاه تو فکر میکنه که داری راجع به خودت حرف میزنی
و وقتی به ناخودآگاهت این سیگنالو میدی اون پیوسته همین سیگنالو به کائنات میده مثلاً میگی
فلانی رو ببین چقدر حسوده و هر اتفاقی هم بیفته حقشه
ناخودآگاه تو داره اینو میشنوه:
من چقدر حسودم هر اتفاقی بیفته حقمه
و حالا اینو در نظر بگیر که ذهن ناخودآگاه تو رابطه بین تو و کائناته
و داره این سیگنالو به کائنات میده سیگنال منفی
و تو در ارتعاش منفی قرار میگیری بازگشت انرژی منفی برات اتفاق میافته
یادته بچه که بودیم اگه کسی حرف بدی بهمون میزد میگفتیم آینه آینه به خودت برمیگرد
پس اگه جایی شنیدی پشتت بد حرف زدن ناراحت نباش و سعی کن تو هم مراقب کلامت باشی
#عشق_بدون_انتظار
پیش نیاز این است که یک عاشق بزرگ همیشه آماده است تا عشق را بدهد،
و توجهی به این ندارد که آیا عشق به او باز میگردد یا نه....
عشق همیشه باز خواهد گشت
این طبیعت امور است.
درست مانند اینست که به کوهستان بروی و ترانه ای بخوانی و دره ها پاسخ میدهند
آیا نقاط پژواک در کوهستان را
دیده ای؟
تو فریاد میزنی و آن دره ها فریاد میزنند؛
تو آواز میخوانی و آن دره ها آواز میخوانند
هر دل یک دره است.
اگر عشق را به درونش بریزی، پاسخ خواهد داد.
نخستین درس عشق اینست که درخواست عشق نکنی،
بلکه فقط عشق بدهی،
#یک_دهنده_شو،
و مردم درست عکس این عمل میکنند؛
حتی وقتی عشق میدهند،
فقط با این فکر میدهند که به آنان بازگردد.
عشق آنان یک #معامله است؛
سهیم نمیکنند،
آزادانه سهیم نمیکنند.
سهیم کردن آنان #مشروط است؛
با گوشه ی چشم میپایند که آیا عشقی که داده اند باز میگردد یا نه!
مردمانی بسیار فقیر، آنان عملکرد طبیعی عشق را نمیشناسند.
تو فقط عشق را نثار میکنی،
و آن عشق باز خواهد گشت.
حتی اگر هم باز نگشت، موردی برای نگرانی وجود ندارد،
زیرا یک عاشق میداند که عشق ورزیدن یعنی خوشبخت بودن.
اگر باز گردد خوب است؛
آنگاه خوشبختی چند برابر میگردد.
ولی حتی اگر باز نگردد، در خود عمل عشق ورزی تو بسیار خوشبخت و بسیار مشعوف هستی که اهمیتی نمیدهی که آیا بازگردد و یا نه
عشق خوشبختی ذاتی خودش را دارد.
وقتی رخ میدهد که تو عاشق باشی،
نیازی نیست منتظر نتیجه بمانی،
فقط شروع کن به #عشق_ورزیدن
رفته رفته خواهی دید که عشق بیشتری به تو باز میگردد
🕊🕊❤️🌷❤️🕊🕊❤️🌷❤️🕊🕊
شرف قمر و کلی انرژیهای عالی😍😍
کارت بانکی رو یادت نره بزاری زیر نور ماه🌙🌙
سلام دوستان امشب شمع تراپی داریم
۲۰ ام
فردا شب ۲۱ ام
و ۲۴ ام
دوستانی که خواستن میتونن اعلام کنن
هزینه هر نیت ۷۰ هزار تمنه
روزهای سعد و قدرتمند اردیبهشت🌺🥀🌴
۴ اردیبهشت پنجشنبه 💥💥
۸ اردیبهشت ماه نو🌙 انرژی تولد دوباره💫
۹ اردیبهشت سه شنبه. ذکر یا رئوف را ۲۸۷ بار تکرار کنید ⚡️✨💥
۲۰ اردیبهشت شنبه شرف قمر🌛🌛
۲۱ اردیبهشت یکشنبه ماه کامل🌚🌝
۲۴ اردیبهشت چهارشنبه روز جذب ثروت ☄☄
مصرانه آنچه را که باید انجام گیرد انجام بده .
چه کسی میداند؟
فردا , مرگ میآید.
بودا
وقتی خودت رو ارزشمند ببینی دیگه لازم نیست برای خواسته هات از دنیا گدایی کنی به خودی خود وارد زندگیت میشن
🛑🛑🛑🛑🛑
دیدن این جمله آغاز بیداری تو خواهد بود:
«کسانی که به غیب ایمان میآورند، و آنچه را که نمیبینند باور دارند.»
(سوره بقره – آیات ۲ و ۳)
برکت همیشه از جایی وارد میشود که هنوز ندیدهای.
رزق، از درهایی وارد میشود که فقط در دنیای نادیدنی باز شدهاند…
نه در حساب بانکی، نه در تلاشهای پر اضطراب.
اگر فقط به دیدهها باور داشته باشی،
جهان فقط همان را نشانت میدهد: محدودیت، سختی، تلاش فیزیکی زیاد.
اما اگر به غیب ایمان بیاوری،
نتایج و اتفاقهایی برایت رقم میخورد که باورنکردنیان،
حسرت، جایش را به ذوق و حسِ رسیدن به خواستههایت میدهد! و در این شکی نیست.
جهان اول در غیب مینویسد، بعد در واقعیت نشان میدهد کافیست قوانینش را بدانی…
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
