pineapple ➕
Open in Telegram
حوصله آدم خنگ و کسشر ندارم،خنگ و کسشری پیام نده،خنگ و کسشری جوین نده،خنگ و کسشری بمیر 🙏🏼 میخوای کسشر بگی برو چنل بزن، اینجا فقط من کسشر میگم 👊🏽 کیرم تو اسلام و جمهوری اسلامی btw
Show more2 692
Subscribers
No data24 hours
+57 days
+1930 days
Posts Archive
2 697
الان شما هم مثل من نفهمیدید چی شده؟
ایران گفت با موشک ناو آمریکارو زدیم بعد آمریکا تکذیب کرد
امارات گفت ایران بهمون با پهپاد و موشک حمله کرده مقامات ایرانی گفتن برنامه ای برای حمله به امارات نداشتیم
از اونور سنتکام میگه قایق های ایران رو زدیم ایران تکذیب کرد
الانم که اطراف کاخ سفید تیراندازی شده
چخبره تو خاورمیانه چرا آدم نمیفهمه چه اتفاقی داره میفته😂
2 697
#ناشناس
چون همه اینا صادر میشد
توت فرنگیای تخمی و ترش میموند اینحا خدا تومن میفروختن
الان مجبورن بیارن تو بازار داخلی
2 697
Repost from WarRoom with YASHAR
خبرنگار ABC news:
چندی پیش پرزیدنت ترامپ در گفتگوی تلفنی خود از نقض آتش بس توسط ایران سخنی به میان نیاورد.
ترامپ درباره حملات موشکی و پهپادی ایران به امارات گفت: «بیشتر آنها سرنگون شدند». "یکی عبور کرد. آسیب بزرگی نبود."
در مورد حمله ایران به یک کشتی کره جنوبی: "ما آن را بررسی خواهیم کرد. موشک به یک کشتی کره جنوبی شلیک شد و من فکر می کنم کره جنوبی باید اقداماتی انجام دهد ... این یک کشتی کره جنوبی بود که به تنهایی سوار می شد. این کشتی اسکورت نبود."
@withyashar
2 697
بابا من خیلی عصبانیم. دارم بابت این زندگی کسشعر از عصبانیت پاره میشم. این چه آشغالیه آخه؟ این چه وضعیه ما گیرش افتادیم و روز به روزم داره وحشتناکتر میشه؟
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
