uk
Feedback
pineapple ➕

pineapple ➕

Відкрити в Telegram

حوصله آدم خنگ و کسشر ندارم،خنگ و کسشری پیام نده،خنگ و کسشری جوین نده،خنگ و کسشری بمیر 🙏🏼 میخوای کسشر بگی برو چنل بزن، اینجا فقط من کسشر میگم 👊🏽 کیرم تو اسلام و جمهوری اسلامی btw

Показати більше
2 691
Підписники
+724 години
+67 днів
+2630 день
Архів дописів
قلب جلو بسته آتیش جلو باز

شما بودید کدومو میگرفتید؟😭
+1
شما بودید کدومو میگرفتید؟😭

🙏🏼

#ناشناس عالی شد امیدوارم این مرحله رو اسکیپ نکنم😍

من کرونای سگی هم ی دوز زدم کلا کیرم دهنم

داشتم رد میشدم

#ناشناس تو چرا اونجایی🤨

‏تو صف زدن واکسن ویروسه ببینمتون کردمتون.

مثلا الان صندل بیرکن و پولوشرت دغدغه منه برای زنده موندن 😭

Repost from LOL
‏متاسفانه برخی عزیزان متوجه نیستن که حتی فکر کردن به وضعیت فعلی ایران می‌تونه آدم‌ها رو سمت خودکشی سوق بده، و آدم‌ها فقط برای اینکه زنده بمونن نیاز دارن خودشون رو با دغدغه‌های سطحی مشغول کنن

‏این ویروس جدیده بیاد میرم دستگیره‌های مترو رو لیس می‌زنم.

اسرائیل چرا خوابه

داره خوابم میگیره بزنید

‏اصن موشک نمک زندگی تو خاورمیانه است.

ولی شب جمعه های خاورمیانه>>>>

sticker.webp0.24 KB

sticker.webp0.27 KB

به کس ننت خندیدی

خاورمیانه عالیه اتش بس فقط با بمب اتم نقض میشه این چیزا شوخیه