en
Feedback
shooting st⋆r 🏳️‍🌈

shooting st⋆r 🏳️‍🌈

Open in Telegram

⏤͟͟͞͞★ you're too slow! | toxic sonadow shipper 😛 | they/gender questioning | 18 | lg(b)tq 🏳️‍🌈 | intp | virgo | slytherin | rad (leaning) feminist \ centrist t.me/HidenChat_Bot?start=5752155032

Show more
209
Subscribers
No data24 hours
+37 days
+230 days
Posts Archive
فقط دو طبقه پلان کشیدم

شت ساعت نهه

ژینا

Repost from N/a
forward this n i’ll give u a pinterest board based on ur vibe.
mention ur nickname n make sure to join

Repost from N/a
تا ابد زن زندگی آزادی.

پشمام جمعیتو

Repost from Pop Access
"خبرگزاری لجن‌پراکن تسنیم: امروز در خیابان های تهران خبری نبود و همه امنو ساکت بود." لیدرلی خیابونای تهران: ༊ #News@PopAccess

ولی کاش نمیره :(

یه love hate relationship یی با استیو دارم 😞

sticker.webp0.20 KB

بخدا استیو یچیزیش شده

sticker.webp0.20 KB

تیزر اس‌تی رو دیدین

Repost from N/a
photo content

ببینید این قراره اشپزخونه باشه ایناهم کابینتن اونجایی که دورش خط کشیدم پنجره و سینکه همینطوری که جدا کردم نشونش بدم اوکیه؟ +
ببینید این قراره اشپزخونه باشه ایناهم کابینتن اونجایی که دورش خط کشیدم پنجره و سینکه همینطوری که جدا کردم نشونش بدم اوکیه؟ + همون نماد پنجره تو دیوار

ترجیحا ترم یک به بالا- 😭

یه سوال دارم

sticker.webp0.20 KB

بچه‌ها کسی معماری میخونه؟

مرسی