en
Feedback
shooting st⋆r 🏳️‍🌈

shooting st⋆r 🏳️‍🌈

Open in Telegram

⏤͟͟͞͞★ you're too slow! | toxic sonadow shipper 😛 | they/gender questioning | 18 | lg(b)tq 🏳️‍🌈 | intp | virgo | slytherin | rad (leaning) feminist \ centrist t.me/HidenChat_Bot?start=5752155032

Show more
210
Subscribers
No data24 hours
+37 days
+230 days
Posts Archive
مرسی

اینم اگه دارید لفت بدید

همه شاپایی که یه استوری حتی نذاشتن رو انفالو کردم

نه چرا تو سر من بخوره تو سر خودت بخوره الهی

الهی بمب بعدی تو سر من بخوره از دست توی کسکش راحت بشم زنمو جنده کردی اه

دیگه نمیدونم چیش انقد تعجب‌اوره 😭 اگر با زن زندگی ازادی مشکلی دارید خب لفت بدید 🩷

و همیشه هم در حال گفتن و تکرار کردنش بودم

لیترلی تو بایوی اینجا نوشتمش =)

زن زندگی ازادی گفتن انقد ناراحتتون میکنه؟ 🤣

sticker.webp0.33 KB

+1
1|1 - Soroode Zan - Mehdi Yarrahi (320).mp34.93 MB

هر بار که اعتراض بالا می‌گیره، یک دروغ قدیمی دوباره از زیر آوار اجساد امثال ما بیرون کشیده می‌شه: الان وقت این حرف‌ها نیست، اول آزادی از شر جمهوری اسلامی و بعد صحبت از حقوق شما این جمله برای ما آشناست، چون دقیقاً با همین جمله در سال ۱۴۰۱ کرد و بلوچ رو تنها گذاشتند، و بهشون گفتن تروریست با همین جمله زن‌هایی که ضد زن ستیزی سیستماتیک بلند شده بودند و فمنیست هارو رو هرزه نامیدن، با همین جمله کوییرها رو تحقیر و حذف کردن، و هر بار که یکی از ما خواست از حق خودش حرف بزنه، از دردی که نه تنها حکومت جمهوری اسلامی بلکه سنت گرایی افراطی مردم ایران بهش وارد کردن گفتن خفه شو تا وحدت مردم به هم نخوره وحدتی که همیشه به قیمت حذف همیشگی امثال ما ساخته شده..... حالا دوباره همون سناریو در حال تکراره، مردهای کاسب سیاستی که هیچ مشکلی با عقاید سیستماتیک رادیکال دینی و سنتی ندارن و تنها مشکلشون قیمت پیاز و سیب زمینی و جمع کردن هر روز ثروته همون‌هایی که بلدن از خون بقیه نردبان بسازن، جلو افتاده‌ان و می‌گن کوییر بودن، زن بودن، اقلیت بودن رو فعلاً کنار بذارید، زیر یک پرچم جمع شید، بعد از رفتن جمهوری اسلامی، حقوقتون رو به رسمیت می‌شناسیم.... و ما این بعداً را خوب می‌شناسیم.... خیلی خیلی خوب بعداً یعنی وقتی قدرت تثبیت شد، همون هایی که امروز از وحدت حرف می‌زنن، فردا می‌شن قانون‌گذار و قاضی و پلیس، و اون‌وقت دوباره می‌شنویم که جامعه آمادگی نداره، که الان زمانش نیست، که طرح این مطالب خطرناکه !عمامه‌ها شاید عوض بشن، اما منطق حذف دقیقا همونه ما قرار نیست دوباره خون بدیم برای آزادی کسانی که از هویت ما شرم دارن. قرار نیست بجنگیم تا فردای آزادی به ما بگن حالا زیادی نکنید، حالا حرف از کوییر نزنید، حالا زن‌سالاری افراطی است، حالا اقلیت‌ها صبر کنند. این اسمش اتحاد نیست، این اسمش مصادره‌ی مبارزه است وحدتی که شرطش سکوت ماست، از همون ابتدا فاسده و آزادی‌ای که با خفه کردن ما شروع بشه، از قبل شکست خورده..... ما از جمهوری اسلامی فقط یک درس جدی گرفتیم قدرتی که با حذف ساخته بشه ، با حذف ادامه پیدا می‌کنه. هر سیستمی که برای بقا به انکار زن، سرکوب کوییر، تحقیر اقلیت قومی نیاز داشته باشه، فقط نسخه‌ی دیگه ای از همون خشونته ، با پرچم و شعار جدید به همین دلیل ما نه کوییر بودنمون رو تعلیق می‌کنیم، نه زن بودنمون رو موقتاً کنار می‌گذاریم، نه مطالبه‌ی برابری رو به فردای نامعلوم حواله می‌کنیم.... اگر آزادی جایی شروع بشه که من مجبور باشم خودم رو انکار کنم، اون آزادی نیست دیکتاتوریه با چهره‌ای بزک‌شده و جدید این بار قبل از اون که دوباره قربانی بشیم، واضح و بلند می‌گیم بدون ما، علیه ما، هیچ انقلابی نه عادلانه است و نه مشروع....

پوسترایی که یگان ویژه زده بودن که داشتن کرکره ها رو بالا میدادن رو یادشون رفته

یا به جوونای مردم میگفتن شماها بازار مارو کساد کردید

همین

منم دیدم =)

ببخشید ولی این بازاریا همونان که رفتن تو صدا و سیما گفتن که اومدن مغازه های مارو شیشه هاشو شکوندن

من دیدم یسریا داشتن تو توییتر میگفتن جمعیت خیلی از ۴۰۱ بیشتر بود؟:)