Blockunity ™
Open in Telegram
آکادمی Blockunity® ‼️به پیام های پین 📌 شده توجه کنید‼️ در این کانال دیدگاه شخصی نسبت اشتراک گذاشته میشود و توصیه مالی نیست. Founder: @Yasharsaljoughi ⚜️فعالیت آکادمی در حوزه امنیت بلاکچین ، فاندامنتال مارکت و تکنیکال بازار هست. ⚜️ Copyrights ©
Show more3 566
Subscribers
-324 hours
-97 days
-4330 days
Posts Archive
3 566
تا دیروز به طرف درباره بیتکوین میگفتی، میگفت پانزیه و کلاهبرداری
بعد الان داره همستر و تپ سواپ میزنه!
خدایا خودت ظهور کن.
3 566
یکی از دوستان گفت که ۵میلیون چیزی نیست اصلا برای این بازی و باید میانگین رو روی ۱۰ ۲۰ میلیون گرفت!!!!!
دیگه خودتون حساب کنید
3 566
با این مدل فعالیت به نظرم ساپلای ۳۹۰میلیاردی با 1:1000 کردم هم کمه!
راحت باید 1:10000 کنه و به نظرم ۵۰۰میلیارد به بالا ساپلای باید بده وگرنه خیلی ها رو باید بن کنه و نزخ تعویض رو زیاد کنه.
امیدوارم توکونومیک اش رو سریع بده تا بتونیم راحت تخمین بزنیم
(زوم کن)
3 566
#hamster
چون خیلی سوال میشد:
حدودا ۷۸ میلیون کاربر داره این بازی کلیکی.
میانگین بدترین حالت هر کاربر ۵میلیون امتیاز دارند که میشه:
390,000,000,000,000
اگر مثل ناتکوین 1:1000 کنه میشه
390,000,000,000 میلیارد
این میزان ساپلای نزدیک به ۴ برابر ناتکوینه.
تازه این با ۵ میلیون امتیاز میانگین هست.
عدد بزرگتر از این حرفاس و میتونه حتی ۷ تا ۱۰ میلیون امتیاز بشه!!!
معنی: اگر بر اساس همین ساپلای ۳۹۰میلیاردی بریم جلو و مارکت کپ رو ۱میلیارد فرض کنیم هر توکن میشه ۰.۰۰۲۵ که با توجه به 1:1000بودن و ۵میلیون میشه ۵هزار ، ریوارد اش میشه ۱۲.۵ دلار
۱۰هزار توکن میشه ۲۵ دلار
۱۰۰هزار توکن میشه ۲۵۰ دلار(۱۰۰هزار یعنی ۱میلیارد امتیاز)
این یک نظریه است.
برای ناتکوین میانگین هر کاربر ۳ میلیون توکن بود که بعد از تبدیل شد ۳هزار و حدودا ۳۵میلیون کاربر داشت!
با مارکت ۱میلیاردی ناتکوین با ۳ هزار کوین ۳۰دلار میداد که الان حدودا ۷۰دلار ارزشش شده.
و همینطور سرمایه گذار هم داشته و خود TON و تلگرام پشتش اومدند!
اینارو در نظر داشته باشید
اگر امتیاز همستر دارید با پیش فرض بین 0.00015$ تا 0.003$ فکر کنید.
3 566
کسانی که علاقه مند هستند اپگرید شبکه رو دنبال کنند ، لینک زیر رو نگاه کنند:
https://x.com/MinaProtocol/status/1797893458356527147?s=09
3 566
#mina
امروز بلاکچین مینا پروتوکل قراره اپگرید بشه.
حدود ۱ ساعت دیگه شبکه غیر فعال میشه تا انتهای روز و هیچ بلاکی تولید نخواهد شد.
💠Blockunity
3 566
بیتکوین وارد محدوده ۷۰هزار شد و منتظر واکنش هستیم
اگر شکست رخ بده سمت بالا ادامه حرکت رو داریم.
#btc
3 566
سوال میشه چرا ما از #tapswap و #hamester نمیگیم و ترویج نمیکنیم؟
ساده!
زمانی که نات کوین معرفی شد ایده برگرفته از چیزی بود که ساختاران بی مصرف بود و هیچ چیزی برای ارائه نداد و وقتی هم لیست شد برای این بود که کاربر نا امید نشه اما نات کوین موفق شد چون خود #TON و تلگرام پشتش بود و نسبتا کاربر کمتری داشت.
‼️اما الان حجم کاربری که سمت تپ سواپ و همستر رفته بسیار بیشتر از ناتکوین هست. این پروژه ها پولی که ناتکوین داره رو ندارند پس اینجوری در نظر بگیر اگر ناتکوین با قیمت الان میانگین ۳۰۰-۴۰۰دلار داده ،تب سواپ و همستر از نظر من در بهترین حلت نصف کمتر میدند!
تعداد کاربر بسیار زیادتر از ناتکوین هست.
#نظر_شخصی
و اینکه من زمانم رو برای این نمیزارم چرا چون چیزی که عملا ارزشی اضافه نمیکنه ، ارزش زمان گذاشتن نداره.
لول کاری خودتون رو حفظ کنید.
من ناراحت نات کوین نیستم چون در لول کاری من نبود ولی اگر #bob و #fuel و باقی ایردراپ بدند و من نگیرم ناراحت میشم!
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
