es
Feedback
Blockunity ™

Blockunity ™

Ir al canal en Telegram

آکادمی Blockunity® ‼️به پیام های پین 📌 شده توجه کنید‼️ در این کانال دیدگاه شخصی نسبت اشتراک گذاشته می‌شود و توصیه مالی نیست. Founder: @Yasharsaljoughi ⚜️فعالیت آکادمی در حوزه امنیت بلاکچین ، فاندامنتال مارکت و تکنیکال بازار هست. ⚜️ Copyrights ©

Mostrar más
3 566
Suscriptores
-324 horas
-97 días
-4330 días
Archivo de publicaciones
#etf تایلند دیروز اسپات ETF بیتکوین رو تایید کرد. 💠Blockunity
#etf تایلند دیروز اسپات ETF بیتکوین رو تایید کرد. 💠Blockunity

#dot وضعیت روانی هولدر های دات
#dot وضعیت روانی هولدر های دات

تا دیروز به طرف درباره بیتکوین میگفتی، میگفت پانزیه و کلاهبرداری بعد الان داره همستر و تپ سواپ میزنه! خدایا خودت ظهور کن.

#satoshi #ai این ویدیو توسط هوش مصنوعی ساخته شده با اسم ساتوشی! خیلی جالبه

حجم خریداری شده: BlackRock bought $275M Fidelity bought $379M ARK bought $139M

#etf ورود 800میلیون دلار پول به ETF ها!!! حجم دیروز بوده

#bnb 706$ 18:25 الگو پرچم، شکست و ATH

#bnb زودتر از اتریوم ATH زد! 688$

یکی از دوستان گفت که ۵میلیون چیزی نیست اصلا برای این بازی و باید میانگین رو روی ۱۰ ۲۰ میلیون گرفت!!!!! دیگه خودتون حساب کنید

با این مدل فعالیت به نظرم ساپلای ۳۹۰میلیاردی با 1:1000 کردم هم کمه! راحت باید 1:10000 کنه و به نظرم ۵۰۰میلیارد به بالا ساپلای
با این مدل فعالیت به نظرم ساپلای ۳۹۰میلیاردی با 1:1000 کردم هم کمه! راحت باید 1:10000 کنه و به نظرم ۵۰۰میلیارد به بالا ساپلای باید بده وگرنه خیلی ها رو باید بن کنه و نزخ تعویض رو زیاد کنه. امیدوارم توکونومیک اش رو سریع بده تا بتونیم راحت تخمین بزنیم (زوم کن)

#hamster چون خیلی سوال میشد: حدودا ‏۷۸ میلیون کاربر داره این بازی کلیکی. میانگین بدترین حالت هر کاربر ۵میلیون امتیاز دارند که میشه: 390,000,000,000,000 اگر مثل ناتکوین 1:1000 کنه میشه 390,000,000,000 میلیارد این میزان ساپلای نزدیک به ۴ برابر ناتکوینه. تازه این با ۵ میلیون امتیاز میانگین هست. عدد بزرگتر از این حرفاس و میتونه حتی ۷ تا ۱۰ میلیون امتیاز بشه!!! معنی:‏ اگر بر اساس همین ساپلای ۳۹۰میلیاردی بریم جلو و مارکت کپ رو ۱میلیارد فرض کنیم هر توکن میشه ۰.۰۰۲۵ که با توجه به 1:1000بودن و ۵میلیون میشه ۵هزار ، ریوارد اش میشه ۱۲.۵ دلار ۱۰هزار توکن میشه ۲۵ دلار ۱۰۰هزار توکن میشه ۲۵۰ دلار(۱۰۰هزار یعنی ۱میلیارد امتیاز) این یک نظریه است. برای ناتکوین میانگین هر کاربر ۳ میلیون توکن بود که بعد از تبدیل شد ۳هزار و حدودا ۳۵میلیون کاربر داشت! با مارکت ۱میلیاردی ناتکوین با ۳ هزار کوین ۳۰دلار میداد که الان حدودا ۷۰دلار ارزشش شده. و همینطور سرمایه گذار هم داشته و خود TON و تلگرام پشتش اومدند! اینارو در نظر داشته باشید اگر امتیاز همستر دارید با پیش فرض بین 0.00015$ تا 0.003$ فکر کنید.

کسانی که علاقه مند هستند اپگرید شبکه رو دنبال کنند ، لینک زیر رو نگاه کنند‌: https://x.com/MinaProtocol/status/1797893458356527147?s=09

#mina امروز بلاکچین مینا پروتوکل قراره اپگرید بشه. حدود ۱ ساعت دیگه شبکه غیر فعال میشه تا انتهای روز و هیچ بلاکی تولید نخواهد
#mina امروز بلاکچین مینا پروتوکل قراره اپگرید بشه. حدود ۱ ساعت دیگه شبکه غیر فعال میشه تا انتهای روز و هیچ بلاکی تولید نخواهد شد. 💠Blockunity

دوستانی که قصد حمایت دارند ممنون میشیم کانال رو حمایت کنید

بیتکوین وارد محدوده ۷۰هزار شد و منتظر واکنش هستیم اگر شکست رخ بده سمت بالا ادامه حرکت رو داریم. #btc

امروز سبد HTX رو چک کردم ارز #alice شده 2.5$!! 54% رشد توی ۲۴ ساعت.

سوال میشه چرا ما از #tapswap و #hamester نمیگیم و ترویج نمیکنیم؟ ساده! زمانی که نات کوین معرفی شد ایده برگرفته از چیزی بود که ساختاران بی مصرف بود و هیچ چیزی برای ارائه نداد و وقتی هم لیست شد برای این بود ‌که کاربر نا امید نشه اما نات کوین موفق شد چون خود #TON و تلگرام پشتش بود و نسبتا کاربر کمتری داشت. ‼️اما الان حجم کاربری که سمت تپ سواپ و همستر رفته بسیار بیشتر از ناتکوین هست. این پروژه ها پولی که ناتکوین داره رو ندارند پس اینجوری در نظر بگیر اگر ناتکوین با قیمت الان میانگین ۳۰۰-۴۰۰دلار داده ،تب سواپ و همستر از نظر من در بهترین حلت نصف کمتر میدند! تعداد کاربر بسیار زیادتر از ناتکوین هست. #نظر_شخصی و اینکه من زمانم رو برای این نمیزارم چرا چون چیزی که عملا ارزشی اضافه نمیکنه ، ارزش زمان گذاشتن نداره‌. لول کاری خودتون رو حفظ کنید. من ناراحت نات کوین نیستم چون در لول کاری من نبود ولی اگر #bob و #fuel و باقی ایردراپ بدند و من نگیرم ناراحت میشم!

#btc #eth #sui #sei #stamp #apt #arb #mina #ord #mavia تحلیل مارکت