en
Feedback
پیچک

پیچک

Closed channel

عاشق زندگی‌ام. الحق که دیوونه‌ام. متن‌های چالش تصویرسازی رو در این کانال بخونید: https://t.me/SynesthesiaChallenge

Show more
1 658
Subscribers
No data24 hours
-187 days
-4430 days
Posts Archive
"لازم نیست به آدم‌ها ثابت کنی که شکست نخورده‌ای؛ لازم نیست به گذشته ثابت کنی که حق با تو بوده است؛ لازم نیست به کسی نشان بدهی که تمام این مدت چه‌چیزی را تحمل کرده‌ای؛ فقط کافی است آن‌قدر رشد کنی که دیگر نیازی به توضیح‌دادن نداشته باشی."

بهم گفت: "حواست باشه که تلخی‌های گذشته تبدیل به هویتت نشه."

Repost from N/a
نمی‌دونم تکلیفِ این چنلم چی می‌شه. ولی لطفاً این پیام رو تا جایی که می‌تونید توی کانال‌هاتون منتشر کنید بلکه هیچکس روی اون لینکِ پستِ آخری که گذاشته شده توی چنلم نره. چون اگه نتونم بهش دسترسی پیدا کنم، احتمالاً اون لینک تا ابد توی کانالم می‌مونه. فعلاً اینجا فعالیت می‌کنم یه مدت بلکه ببینم می‌تونم به هر طریقی کانالِ اصلیم رو پس بگیرم، یا نه. به هرکسی هم که می‌شناسید توی اون کانال عضو بود، اطلاع رسانی کنید لطفاً.

هیچ خبری مهم نیست، جز اینکه هیچی عادی نشده و عادی هم نمیشه. نمی‌ذاریم بشه. تا به وقتش.

عجب جمله خوبی: احساس عقب ماندن، پرفروش‌ترین محصول اینستاگرام است.

- حالت چطوره؟ - حال آدمی که ۱۰ ساله دویده ولی اندازه یک ماه یه کشور دیگه هم پیشرفت نکرده چطور باید باشه؟

هر وقت بشر به نقطه‌ای رسید که بتونه جای یه خاطره خاص رو تو مغز پیدا کنه و اگه خواست پاکش کنه، می‌تونه بگه پیشرفت کرده.

دیدن مرگ یک آدم نزدیک، تو رو برای همیشه عوض می‌کنه. مخصوصا اگه زندگیش ناعادلانه بوده باشه. تا مدت‌ها باورت نمیشه که اون دیگه نیست اما دنیا داره واسه خودش می‌چرخه و جلو میره؛ انگار نه انگار که این آدم یه زمانی بود و حالا نیست. دلت می‌شکنه. فقط اون اضافی بود اینجا؟

باور بعضی‌چیزها این‌قدر سخته که آرزو می‌کردی هیچ‌وقت حقیقت نداشت.

آخ که چقدر هنر و هنرمند بودن و خلق کردن قشنگه. چقدر هنر برای این دنیا لازمه و در عین حال از سرش هم زیادیه.

بعضی وقتا حس می‌کنم درونم قبرستونِ استعدادهاییه که این مملکت بهم اجازه نداد بهشون برسم.

خیلی وقته که زندگی نمی‌کنم؛ فقط دارم زنذگی رو تحمل می‌کنم.

AnimatedSticker.tgs0.09 KB

💊

Repost from N/a
بریم ارباب حلقه ها ببینیم🍝 پ.ن: یاران حلقه رو میبینم.
+1
بریم ارباب حلقه ها ببینیم🍝 پ.ن: یاران حلقه رو میبینم.

برای یه شکمو نجات‌دهنده تو آینه نیست. یه جایی توی یه آشپزخونه داره آماده میشه بیاد نجاتت بده.

آقا ۶ تا مافین شکلاتی مارو نجات داد🫡
+1
آقا ۶ تا مافین شکلاتی مارو نجات داد🫡

با این وضعیت به نظرم ما تو سریالیم و مردم from نشستن دارن ما رو نگاه می‌کنن.

راستی فیلم «life is beautiful» واقعا قشنگه. اگه ندیدید ببینید.

اگه دوست داشتید بفرستید کانالاتون دیگران استفاده کنن. و شما هم چیزی به نظرتون اومد بنویسید. می‌خونم و اینجا فوروارد می‌کنم.