en
Feedback
استوری🇹🇷❁۪۪>

استوری🇹🇷❁۪۪>

Open in Telegram

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ.🧿📿 ارسالی: https://t.me/BiChatBot?start=sc-755795-Qtqm6jk

Show more
6 424
Subscribers
-224 hours
-197 days
-10030 days
Posts Archive
امیدوارم این اخرین جنگی باشه که توش خونه مستقل ندارم

معرف وی‌پی‌ان بودن به اندازه معرف ازدواج و وصلت بودن استرس داره.

‏خانوم‌خوشگله شما واسه اینکه پول بدید کانفیگ بخرید خیلی خوشگلید

‏از یه جایی به بعد اگه ‏حتی همه چیز ام درست بشه ‏هیچ ارزشی نداره؛ ‏هر چیزی تو زمان خودش قشنگه ...! ‏مثل محبتی که یه نفر میتونست ‏سه سال پیش بهت بکنه و نکرد ‏حالا هرچقدرم خوبی بکنه دیگه ‏هیچ فایده ای نداره ‏چون هر چیزی تو زمان خودش قشنگه.

تنها کانالی که کانفینگ متصل داره فعلا همینه https://t.me/+u1YB4Zmvxpk2MTBk

اگه فیلترشکنتون ضعیفه اینجارو پیشنهاد میکنم تو سرعت و پایداری حرف اولو میزنن🔥 https://t.me/+u1YB4Zmvxpk2MTBk

سیزده ام باید اینجوری به دَر میشد که نشد.
سیزده ام باید اینجوری به دَر میشد که نشد.

تنها کانالی که کانفینگ متصل داره فعلا همینه https://t.me/+u1YB4Zmvxpk2MTBk

❌ برای راهنمایی و خرید کانفیگ نت ملی پیام ارسال کنید (ظرفیت محدود) https://t.me/+u1YB4Zmvxpk2MTBk
❌ برای راهنمایی و خرید کانفیگ نت ملی پیام ارسال کنید (ظرفیت محدود) https://t.me/+u1YB4Zmvxpk2MTBk

همینجوری ادامه پیدا کنه احتمالا اون پسره که تو مهدکودک باهاش اوکی بودم هم بهم تکست میده.

‏واقعا کلید خوشبختی تو بیخیالی و رها کردنه. وقتی رها می‌کنی دوستای خوب وارد زندگیت می‌شن، پارتنر خوب پیدا می‌شه، پیشنهادای خوب واست میاد، اتفاقای قشنگ می‌افته و در نهایت زندگی راحت‌تر پیش می‌ره. خلاصه که رها کنید عزیزان.

‏اولش میگی یه گیگ می‌خرم یه هفته بمونه تلگرامو رفرش می‌کنم باهاش، به خودت میای می‌بینی هر روز یه گیگ خریدی.

‏در گلایه کردن میلی به آشتی هست؛ ‏و من دیگر گلایه ای ندارم.

‏زن ايرونى كه تک بود خوشکلو بانمک بود حقش این همه بدبختی نبود.

اگه فیلترشکنتون ضعیفه اینجارو پیشنهاد میکنم تو سرعت و پایداری حرف اولو میزنن🔥 https://t.me/+u1YB4Zmvxpk2MTBk

تنها کانالی که کانفینگ متصل داره فعلا همینه https://t.me/+u1YB4Zmvxpk2MTBk

من حتی تو این روزای شخمی هم درس دارم، ‏احتمالا روز زایمان خودمم هم حتی درس داشته باش.

‏برای پروفایل بله عکس گذاشتم. ‏آدم ذره ذره به بی آبرویی عادت می‌کنه.