en
Feedback
استوری🇹🇷❁۪۪>

استوری🇹🇷❁۪۪>

Open in Telegram

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ.🧿📿 ارسالی: https://t.me/BiChatBot?start=sc-755795-Qtqm6jk

Show more
6 430
Subscribers
-424 hours
-237 days
-9830 days
Posts Archive
مزه زندگی در حال حاضر مثل نارنگی خوردن بعد از مسواک زدنه

یکی از لاو لنگوئیجام پتو انداختن رو کسیه که بدون پتو خوابش برده

این چنل گاها کانفینگ استارلینک رایگان میذاره حتما عضو بشید استفاده کنید👇🏼 https://t.me/+kmsndiVD0UFhNmVk

تنها کانالی که کانفینگ متصل داره فعلا همینه https://t.me/+kmsndiVD0UFhNmVk

‏بیشتر از ۱۰ دقیقه که انلاین میمونم حس میکنم دیگه دارم اصراف میکنم و باید قطع کنم تا حجمم تموم نشه.

تنها کانالی که کانفینگ متصل داره فعلا همینه https://t.me/+kmsndiVD0UFhNmVk

اگه فیلترشکنتون ضعیفه اینجارو پیشنهاد میکنم تو سرعت و پایداری حرف اولو میزنن🔥 https://t.me/+kmsndiVD0UFhNmVk

جدی اگه جنگ بدون موشک خوردن به اکسم تموم شه خیلی خیلی ناراحت میشم.

یجوری شدم از یکی ناراحت میشم روانشو تحلیل می‌کنم و باتوجه به اختلالاش بهش حق میدم

دلم میخواست اول بهاری اینجوری ز غوغای جهان فارغ‌ باشم

یه شوهر و یه گربه میخوام.

هنوز برای دوستام ریلز میفرستم، وقتی انلاین شدن ببینن رعیت های بیچاره.

اینستا الان عین لمیز لواسون در یک صبح شنبه‌ست، فقط پولدارا توشن.

ماهی کنار رود، از غصه مرده بود.
ماهی کنار رود، از غصه مرده بود.

‏این جنگ دو ماه دیگه ادامه پیدا کنه هم‌وزن بمب سنگرشکن میشم، میتونن ازم تو عملیات‌ها استفاده کنن.

پروکسی ملی های این چنل قطو وصلی دارن ولی کارو راه میندازن و هرکدوم در هر منطقه ای ( شانسی کار میکنن ) @Proxy

تنها کانالی که کانفینگ متصل داره فعلا همینه https://t.me/+kmsndiVD0UFhNmVk