en
Feedback
ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

Open in Telegram

بالاترین دادگاه شرافت انسان است و مهمترین قاضی وجدان اوست🫀 Main : @NocHaTcO Cr : @PmNochaT 🍓💞🍭

Show more
621
Subscribers
No data24 hours
No data7 days
+1730 days
Posts Archive
همین که اول مهر لازم نیست پاشم برم مدرسه منت خدای را عز و جل که طاعتش موجب قربت است و به شکر اندرش مزید نعمت. @Matn_NOCHAT

بگذار بگویند و بگویند و بگویند، بگذار ببرند و بدوزند و بپوشند، تو بخند، گوش بده، خیره بمان، هیچ مگو... @Matn_NOCHAT

‏یه چیزی تو رابطه هست به اسم «خستگی» ینی شما توجه و احترام کافی رو تو رابطه دریافت نمیکنی، اونقدری که باید خوشحال نیستی و یه روز از دوس‌داشتنِ طرفِ مقابلت خسته میشی. در نهایت با این که دوسش داری ترکش می‌کنی @Matn_NOCHAT

ایران تنها کشوریه که اول بچه فیلم رو کامل میبینه بعد اگر قابل پخش بود می‌ذاره خانواده هم ببینن @Matn_NOCHAT

باب اسفنجی: تا حالا شده به خاطر اینکه به کسی خوبی کردی بعدش پشیمون شی؟ +پاتریک: نه! من اون لحظه خودم بودم!مگه آدم بابت خودش بودنم پشیمون میشه؟ @Matn_NOCHAT

تو زندگی یاد بگیرین هیچ‌وقت شبیه انگشت کوچیک پا نباشین ، یعنی برای جلب توجه خودتون رو به در و دیوار نکوبین :) @Matn_NOCHAT

‏جمله هایی که شنیدنش حس بهتری از دوستت دارم می‌ده: -چقد قشنگ میخندی. -از عکسات خیلی بهتری. -طرز فکرتو خیلی دوست دارم. -خیلی باهوشی. -آهنگایی که برام میفرستی خیلی قشنگن. - چقد لباست بهت میاد. -باعث میشی غمامو فراموش کنم. - من بهت افتخار می‌کنم. -هواتو دارم -با هم درستش میکنیم..✨ @Matn_NOCHAT

اونجا که صائب تبریزی میگه: ز کویت رفتم و الماس طاقت بر جگر بستم تو با اغیار خوش بنشین که من بار سفر بستم @Matn_NOCHAT

محبت مثل سکه است تو قلک دل هرکس بندازی دیگه نمیتونی درش بیاری مگر اینکه دلش را بشکنی @Matn_NOCHAT

وقتی حضور در یه رابطه‌ی عاطفی، منجر به افت در عملکرد شغلی، تخریبِ روابط خانوادگی یا روابط دوستی و همینطور تهدید سلامت روانتون بشه ولی همچنان سمج‌طور به اون رابطه و اون آدم بچسبید و فکر‌ش مثل خوره رهاتون نکنه و تصور نبودش کابوستون شده، معنیش اینه که شما گاوین. @Matn_NOCHAT

از ۱۰ روز آینده، دو ماه توی آسمون داریم از ۸ مهر تا ۵ آذر، سیارکی به اندازه یک اتوبوس به دور زمین می‌چرخه، این مینی‌ماه به مدت دو ماه توی آسمون زمینه و بعد از اون به فضا برمی‌گرده. @Matn_NOCHAT

«وَاصْبِرْ لِحُكْمِ رَبِّكَ فَإِنَّكَ بِأَعْيُنِنَا» به‌خاطر من صبوری کن، من دارم نگات می‌کنم. سوره طور، آیه ۴۸ @Matn_NOCHAT

00:00♥️ دوست‌داشتن‌ و عشق یک جریان کلیشه‌ ایست‌ آدمی باید برای آدمی " پناه " باشد، @Matn_NOCHAT

ای کاش میشد تو نقاشی‌های گوستاو فیشر گُم شد... @Matn_NOCHAT
ای کاش میشد تو نقاشی‌های گوستاو فیشر گُم شد... @Matn_NOCHAT

استاد هوشنگ ابتهاج حرف دل خیلیامونو بسیار قشنگ میگه: "وقتی چشمت را باز می‌کنی، می‌بینی بزرگترین ضربه ها را همانهايی زده‌اند که زمانی با چشم بسته و از ته دل دوستشان داشته‌ایم." @Matn_NOCHAT

طبق تحقیقات جدید؛ مردها از کمبود بغل بیشتر از رابطه جنسی رنج می‌برند.! +از هر 10 تا مرد، تقریبا 8 نفرشون تو سال هیچ بغلی دریافت نمیکنن. @Matn_NOCHAT

فرقی نمیکند شب چگونه گذشت،هر صبح زندگی متولد میشود صبح بزرگترین پاداش برای کسانیست ک زنده مانده اند! صبح مثل معجزه میماند،آغاز یک زندگیست که به پایان رسیده بود @Matn_NOCHAT

راه کج بود نشد تا به دیارم برسم فال من خوب نیامد که به یارم برسم استاد شهریار @Matn_NOCHAT

این برام مهم نیست که تو راجع به من چه فکری میکنی! حتی مهم نیست بقیه راجع به من چطور فکر میکنن!!اما این مهمه که من درباره خودم چطور فکر میکنم!چون این منم که برای خودم میمونم!تو تمام لحظه ها،حتی سخت ترینش!چون این دنیای منه و متعلق به منه ومن با تمام اشتباهاتم دوستش دارم! من اگر بخوام اونی که بقیه دوست دارن بشم،پس تکلیف خودم و دنیای خودم چی میشه؟! @Matn_NOCHAT

با کسی باشید که... اگه یه روز بهش پشت کردید از پشت بغلتون کنه! @Matn_NOCHAT