621
Suscriptores
Sin datos24 horas
Sin datos7 días
+1730 días
Archivo de publicaciones
همین که اول مهر لازم نیست پاشم برم مدرسه
منت خدای را عز و جل که طاعتش موجب قربت است و به شکر اندرش مزید نعمت.
@Matn_NOCHAT
بگذار بگویند و بگویند و بگویند،
بگذار ببرند و بدوزند و بپوشند،
تو بخند،
گوش بده،
خیره بمان،
هیچ مگو...
@Matn_NOCHAT
یه چیزی تو رابطه هست به اسم «خستگی»
ینی شما توجه و احترام کافی رو تو رابطه دریافت نمیکنی،
اونقدری که باید خوشحال نیستی
و یه روز از دوسداشتنِ طرفِ مقابلت خسته میشی.
در نهایت با این که دوسش داری ترکش میکنی
@Matn_NOCHAT
ایران تنها کشوریه که اول بچه فیلم رو کامل میبینه بعد اگر قابل پخش بود میذاره خانواده هم ببینن
@Matn_NOCHAT
باب اسفنجی: تا حالا شده به خاطر اینکه به کسی خوبی کردی بعدش پشیمون شی؟
+پاتریک: نه! من اون لحظه خودم بودم!مگه آدم بابت خودش بودنم پشیمون میشه؟
@Matn_NOCHAT
تو زندگی یاد بگیرین هیچوقت شبیه انگشت کوچیک پا نباشین ، یعنی برای جلب توجه خودتون رو به در و دیوار نکوبین :)
@Matn_NOCHAT
جمله هایی که شنیدنش حس بهتری از دوستت دارم میده:
-چقد قشنگ میخندی.
-از عکسات خیلی بهتری.
-طرز فکرتو خیلی دوست دارم.
-خیلی باهوشی.
-آهنگایی که برام میفرستی خیلی قشنگن.
- چقد لباست بهت میاد.
-باعث میشی غمامو فراموش کنم.
- من بهت افتخار میکنم.
-هواتو دارم
-با هم درستش میکنیم..✨
@Matn_NOCHAT
اونجا که صائب تبریزی میگه:
ز کویت رفتم و الماس طاقت بر جگر بستم
تو با اغیار خوش بنشین که من بار سفر بستم
@Matn_NOCHAT
محبت مثل سکه است
تو قلک دل هرکس بندازی
دیگه نمیتونی درش بیاری
مگر اینکه دلش را بشکنی
@Matn_NOCHAT
وقتی حضور در یه رابطهی عاطفی، منجر به افت در عملکرد شغلی، تخریبِ روابط خانوادگی یا روابط دوستی و همینطور تهدید سلامت روانتون بشه ولی همچنان سمجطور به اون رابطه و اون آدم بچسبید و فکرش مثل خوره رهاتون نکنه و تصور نبودش کابوستون شده، معنیش اینه که شما گاوین.
@Matn_NOCHAT
از ۱۰ روز آینده، دو ماه توی آسمون داریم
از ۸ مهر تا ۵ آذر، سیارکی به اندازه یک اتوبوس به دور زمین میچرخه، این مینیماه به مدت دو ماه توی آسمون زمینه و بعد از اون به فضا برمیگرده.
@Matn_NOCHAT
«وَاصْبِرْ لِحُكْمِ رَبِّكَ فَإِنَّكَ بِأَعْيُنِنَا»
بهخاطر من صبوری کن، من دارم نگات میکنم.
سوره طور، آیه ۴۸
@Matn_NOCHAT
00:00♥️
دوستداشتن و عشق
یک جریان کلیشه ایست
آدمی باید برای آدمی " پناه " باشد،
@Matn_NOCHAT
استاد هوشنگ ابتهاج حرف دل خیلیامونو بسیار قشنگ میگه:
"وقتی چشمت را باز میکنی، میبینی بزرگترین ضربه ها را همانهايی زدهاند که زمانی با چشم بسته و از ته دل دوستشان داشتهایم."
@Matn_NOCHAT
طبق تحقیقات جدید؛ مردها از کمبود بغل بیشتر از رابطه جنسی رنج میبرند.!
+از هر 10 تا مرد، تقریبا 8 نفرشون تو سال هیچ بغلی دریافت نمیکنن.
@Matn_NOCHAT
فرقی نمیکند شب چگونه گذشت،هر صبح زندگی متولد میشود
صبح بزرگترین پاداش برای کسانیست ک زنده مانده اند!
صبح مثل معجزه میماند،آغاز یک زندگیست که به پایان رسیده بود
@Matn_NOCHAT
راه کج بود نشد تا به دیارم برسم
فال من خوب نیامد که به یارم برسم
استاد شهریار
@Matn_NOCHAT
این برام مهم نیست که تو راجع به من چه فکری میکنی! حتی مهم نیست بقیه راجع به من چطور فکر میکنن!!اما این مهمه که من درباره خودم چطور فکر میکنم!چون این منم که برای خودم میمونم!تو تمام لحظه ها،حتی سخت ترینش!چون این دنیای منه و متعلق به منه ومن با تمام اشتباهاتم دوستش دارم!
من اگر بخوام اونی که بقیه دوست دارن بشم،پس تکلیف خودم و دنیای خودم چی میشه؟!
@Matn_NOCHAT
¡Ya disponible! Investigación de Telegram 2025 — los principales insights del año 
