623
Subscribers
-124 hours
+67 days
+1730 days
Posts Archive
اونی که تو آزادی مطلق وفادار باشه آدم توئه، وگرنه تو قفس همه مطیعن...
➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT
ولی تو خیلی قشنگی! تو انقدر قشنگی که تونستی با وجودِ این فاصلهی لعنتی، قلبمو زیر و رو کنی، حالمو خوب کنی، دوباره خندههای از تهِ دلو بکاری رو لبم. انقدری قشنگی که زشتی و رومخیِ این فاصله به چشمم نمیاد. تو اصلا نمیتونی درک کنی که چقد باعثِ خوشحالی های منی. تو آرامشیو بهم دادی که قبل از تو نداشتمش.
➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT
اینو بنویسین روی بک گراند گوشیتون یا جلو میز کارتون، لازمتون میشه:
"یه جوری بجنگین که شب که میخواین بخوابین با خودتون بگین بیشتر و بهتر از این در توانم نبود!"
➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT
من اینجوریم که وقتی یکی دلمو میشکنه بجای گله کردن و ناراحت شدن خودمو براش کمرنگ میکنم، مثلا بعضیا اصلا دیگه منو ندارن ولی خودشون نمیدونن.🖤
اگه زخمهات رو درمان نکنی؛
به کسانی زخم خواهیزد
که هیچ نقشی در زخمی کردنت
نداشتند.
➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT
من بین یک مشت مار زندگی میکردم و در حالی که خودم چنین نبودم؛ وقتی بین مارها زندگی میکنی، نمیتونی مار نباشی.
➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT
میخوام بدونی هروقت هرجایِ زندگیت کم آوردی
و بیخ تا بیخ دلت رو غصه گرفت
کافیه سر بچرخونی و ببینی که من هستم برای شنیدنت .
من هستم تا خودِ سپیده دم بشینم پایِ غصه های هزار و یک شب دلت .
میخوام بدونی هروقت ، هرجا
شب دامنگیرِ روزگارت شد
و سیاهی ول چرخید دور و برِ زندگیت من هستم تا برات نور بشم و روشنی .
اصلاً هروقت هرجا احساس کردی
که دیگه نمیتونی ادامه بدی ، دیگه نمیشه
من هستم تا خستگی هاتو بغل کنم :)
رویِ زخمات مرهم بزارم و تسکینِ دردات بشم .
آره من برای تو همیشه هستم .💜
➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT
اولین مرحلهی آدم حسابی شدن
خوشحال شدن از خوشحالی و موفقیت دیگرانه
➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT
ولی من هیچ جوره ، بیاحترامی به خانوادم و خودم رو قبول نمیکنم.
احترام بزاری احترام میبینی
➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT
یک اندیشه ی زیبا و مثبت
یک بهشت را در زندگی میسازد
و یک اندیشه منفی و یأسآور
جهنمی را در دنیای انسان خلق
میکند
انسانها آنچه را بیندیشند خلق میکنند
پس شاد و مثبت باشید
@Matn_NOCHAT
تو اومدی و تیکه های قلبمو بهم چسپ زدی
تو اومدی و باعث شدی یادم بره که فکر کنم همه آدما بدن
تو اومدی و اینقدر با این دیونه کنار اومدی که عاقل شده
اینقدر پا به پاش راه اومدی که برگشت به زندگیش
تو قشنگ ترین پاداش همه زخمای آدمایی :)
➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT
خسرو شکیبایی یه دیالوگ داره که میگه
نمی دونم کی بود
چی چی بود که یهو دوید تو زندگیم
با اون چشاش، آخ چشاش، چشاش
چشاش بدبختم کرد آتیشم زد
آدم تا سرش نیامده باشه نمیفهمه چی میگه
➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT
دوست داشتن واقعی؟!
فقط اونی که بعد شنیدن حرفات و نقطه های تاریک زندگیت، همون
سمتی می ایسته که خودت ایستادی.
➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT
تو این زندگی آدمایی برندهان که قلب ندارن، وابسته چیزی نمیشن، احساسی با مسائل برخورد نمیکنن، دلشون برای کسی نمیسوزه، منفعتشون براشون مهمه و خودشونو اولویت خودشون قرار دادن.
@Matn_NOCHAT
گفت اگه کلمه بودم ؟!
گفتم : امن ، نور، آغوش، وطن، امید، حس زندگی، پناه، پناه، پناه .
➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT
من متنفر بودن از آدما رو بلد نیستم؛
فقط یهویی برام بیاهمیت میشن،
دیگه برام مهم نیستن،
دیگه پیگیر کاراشون نیستم،
دیگه نگرانشون نمیشم، همین!
من متنفر شدن رو بلد نیستم ولی بیخیال شدن رو خوب بلدم…
➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
