es
Feedback
ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

Ir al canal en Telegram

بالاترین دادگاه شرافت انسان است و مهمترین قاضی وجدان اوست🫀 Main : @NocHaTcO Cr : @PmNochaT 🍓💞🍭

Mostrar más
623
Suscriptores
-124 horas
+67 días
+1730 días
Archivo de publicaciones
‌ اونی که تو آزادی مطلق وفادار باشه آدم توئه، وگرنه تو قفس همه مطیعن... ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

ولی تو خیلی قشنگی! تو انقدر قشنگی که تونستی با وجودِ این فاصله‌ی لعنتی، قلبمو زیر و رو کنی، حالمو خوب کنی، دوباره خنده‌ها‌ی از تهِ دلو بکاری رو لبم. انقدری قشنگی که زشتی و رومخیِ این فاصله به چشمم نمیاد. تو اصلا نمیتونی درک کنی که چقد باعثِ خوشحالی های منی. تو آرامشیو بهم دادی که قبل از تو نداشتمش. ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

اینو بنویسین روی بک گراند گوشیتون یا جلو میز کارتون، لازمتون میشه: "یه جوری بجنگین که شب که میخواین بخوابین با خودتون بگین بیشتر و بهتر از این در توانم نبود!" ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

من اینجوریم که وقتی یکی دلمو میشکنه بجای گله کردن و ناراحت شدن خودمو براش کمرنگ میکنم، مثلا بعضیا اصلا دیگه منو ندارن ولی خودشون نمیدونن.🖤

اگه زخم‌هات رو درمان نکنی؛ به کسانی زخم خواهی‌زد که هیچ نقشی در زخمی کردنت نداشتند. ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

آرام باش عزیز من الان سال ۱۴۹۷ است و همه ما مرده ایم. ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

تنها چیزی که به من احساسِ خشنودی می‌دهد، تنها بودن است. ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

من بین یک مشت مار زندگی می‌کردم و در حالی که خودم چنین نبودم؛ وقتی بین مارها زندگی می‌کنی، نمی‌تونی مار نباشی. ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

میخوام بدونی هروقت هرجایِ زندگیت کم آوردی و بیخ تا بیخ دلت رو غصه گرفت کافیه سر بچرخونی و ببینی که من هستم برای شنیدنت . من هستم تا خودِ سپیده دم بشینم پایِ غصه های هزار و یک شب دلت . میخوام بدونی هروقت ، هرجا شب دامن‌گیرِ روزگارت شد و سیاهی ول چرخید دور و برِ زندگیت من هستم تا برات نور بشم و روشنی . اصلاً هروقت هرجا احساس کردی که دیگه نمیتونی ادامه بدی ، دیگه نمیشه من هستم تا خستگی هاتو بغل کنم :) رویِ زخمات مرهم بزارم و تسکینِ دردات بشم . آره من برای تو همیشه هستم .💜 ‌ ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

اولین مرحله‌ی آدم حسابی شدن خوشحال شدن از خوشحالی و موفقیت دیگرانه ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

ولی من هیچ جوره ، بی‌احترامی به خانوادم و خودم رو قبول نمیکنم. احترام بزاری احترام میبینی ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

یک اندیشه ی زیبا و مثبت یک بهشت را در زندگی میسازد و یک اندیشه منفی و یأس‌آور جهنمی را در دنیای انسان خلق میکند انسانها آنچه را بیندیشند خلق میکنند پس شاد و مثبت باشید @Matn_NOCHAT

تو اومدی و تیکه های قلبمو بهم چسپ زدی تو اومدی و باعث شدی یادم بره که فکر کنم همه آدما بدن تو اومدی و اینقدر با این دیونه کنار اومدی که عاقل شده اینقدر پا به پاش راه اومدی که برگشت به زندگیش تو قشنگ ترین پاداش همه زخمای آدمایی :) ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

خسرو شکیبایی یه دیالوگ داره که میگه نمی دونم کی بود چی چی بود که یهو دوید تو زندگیم با اون چشاش، آخ چشاش، چشاش چشاش بدبختم کرد آتیشم زد آدم تا سرش نیامده باشه نمیفهمه چی میگه ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

‏دوست داشتن واقعی؟! فقط اونی که بعد شنیدن حرفات و نقطه های تاریک زندگیت، همون سمتی می ایسته که خودت ایستادی. ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

تو این زندگی آدمایی برنده‌ان که قلب ندارن، وابسته چیزی نمی‌شن، احساسی با مسائل برخورد نمی‌کنن، دلشون برای کسی نمی‌سوزه، منفعتشون براشون مهمه و خودشونو اولویت خودشون قرار دادن. @Matn_NOCHAT

هیچ‌ وقت برای هیچ کس اونقدر در دسترس نباش، وگرنه اهمیتتو از دست میدی ...

گفت اگه کلمه بودم ؟! گفتم : امن ، نور، آغوش، وطن، امید، حس زندگی، پناه، پناه، پناه ‌. ‌➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

تو بهونه ی منی به دست هیچکس نمیدمت. ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT
تو بهونه ی منی به دست هیچکس نمیدمت. ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

‏من متنفر بودن از آدما رو بلد نیستم؛ فقط یهویی برام بی‌اهمیت میشن، دیگه برام مهم نیستن، دیگه پیگیر کاراشون نیستم، دیگه نگران‌شون نمی‌شم، همین! من متنفر شدن رو بلد نیستم ولی بیخیال شدن رو خوب بلدم… ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT