en
Feedback
ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

Open in Telegram

بالاترین دادگاه شرافت انسان است و مهمترین قاضی وجدان اوست🫀 Main : @NocHaTcO Cr : @PmNochaT 🍓💞🍭

Show more
621
Subscribers
No data24 hours
-37 days
+1730 days
Posts Archive
افشین یداللهی چقدر قشنگ نتیجه دیر رسیدنو وصف کرده: «یک روز می آیی که من دیگر دچارت نیستم، از صبر ویرانم ولی چشم انتظارت نیستم. یک روز می‌آیی که من نه عقل دارم نه جنون نه شک به چیزی نه یقین، مست و خمارت نیستم شب‌زنده داری می کنی تا صبح زاری می کنی تو بیقراری می کنی، من بیقرارت نیستم...» @NOCHAT_MATN

امروز دوستم ازم پرسید: “ اگه همیشه همینجوری بمونم چی؟ اگه همیشه براش دلم تنگ شه و بخوامش چی؟” گفتم: نمیمونی؛ مگه من موندم؟ گفت:آره، موندی! ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌ @NOCHAT_MATN

هوشمندانه كار كن؛ نه سخت🌑🫧 @NOCHAT_MATN

🖤 تو از خدا درخواستِ آرامش کردی پس وقتی شروع به حذف کردنِ یه سری چیزها و آدما از زندگیت کرد تعجب نکن... @NOCHAT_MATN

با زندگی قهر نکن دنیا منت هیچکس را نمی‌کشد... شروع هر روز فرصتی دوباره است @NOCHAT_MATN

زندگی پر از کتاباییه که نخوندی، فیلم و سریال هایی که ندیدی، ادمایی که باهاشون آشنا نشدی، جاهای قشنگی که نرفتی، موسیقی هایی که گوش ندادی، حسای خوبی که هنوز تجربشون نکردی، خرت و پرتای قشنگی که نخریدی، استایلای خفنی که نزدی، گل و گیاه هایی که نگرفتی، قهوه ها و چایی هایی که نخوردی، لبخندای از روی رضایتی که هنوز نزدی، چمدونی که برای سفر نچیدی، صبحایی که برای قرار کاری اماده نشدی، کارایی که هنوز نکردی ئه. به نظر من هرچقدرم تا الان زشت بوده ارزششو داره برای قشنگیاش صبر کرد. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌ @NOCHAT_MATN

چهره فقط جلب توجه میکنه. چیزی که قلب رو تسخیر میکنه شخصیته..! @NOCHAT_MATN

سکوت آدما رو جدی بگیرید... دوستی که دیگه ازتون ناراحت نمیشه؛ آدمی که دیگه نگرانتون نمیشه؛ فرزندی که دیگه با خانواده حرف نمیزنه... اونا دارن شما رو ترک میکنن!! @NOCHAT_MATN

کارما میگه : هیچ وقت حال کسی که بهش آسیب زدی رو درک نمیکنی، مگه اینکه همون اتفاق سر خودت بیاد، من برای همین اینجام... @NOCHAT_MATN

باشد كه دشمنانم عمرى طولانى داشته باشند تا شاهد موفقيت هاى بى پايانم باشند. @NOCHAT_MATN

00:00♥️ صداش بزنید باوانم اگه گفت معنیش چیه؟! بهش بگید باوانم یعنی تیکه ایی از جسم و جانم.. @NOCHAT_MATN

این صمیم قلب که میگن کجا میشه؟! دقیقا از همونجا میخوامت :) @NOCHAT_MATN

«أیتها اللحظات السعیدة التي لم تأت بعد، هل لك أن تسلکي درباً مختصراً قبل أن تشیخ قلوبنا...!» ای لحظه‌های خوش که هنوز نیامده‌اند آیا راهِ کوتاه‌تری برای رسیدن‌تان هست؟ پیش از آن که دل‌های ما فرسوده شوند... @NOCHAT_MATN

نمیدونم میتونیم حال همو خوب کنیم یانه... یا در اینده میتونیم برای هم خوب باشیم یابد.!
نمیدونم میتونیم حال همو خوب کنیم یانه... یا در اینده میتونیم برای هم خوب باشیم یابد.!

جلو شوهرت و بگیر هر روز صبح زود میاد رو شاخه من میشینه سوت بلبلی میزنه :)
جلو شوهرت و بگیر هر روز صبح زود میاد رو شاخه من میشینه سوت بلبلی میزنه :)

نوشته بود: "یک‌نفر میتونه توی دوماه، احساسی درون شما به وجود بیاره، که یه شخصی دیگه تو دوسال هم نتونسته بود. زمان مهم نیست، شخصیت مهمه! ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ @NOCHAT_MATN

‏و … همه ما به یک نفر تا مغز استخوان مبتلا بودیم. اما نشد که نشد.... @NOCHAT_MATN

چقد این تیکه رمان ابله قشنگه میگه: "به عقیده من بهتر است آدم تلخ کام باشد ولی بداند؛ تا اینکه خوشحال باشد و فریب خورده.." @NOCHAT_MATN

بچه ها اگه واقعا به عشق ایمان دارید لطفا عجول نباشید! وقتی میبینید یکی واقعا دوستون داره و از همه چیش واستون‌زده ؛ نگهش دارید باهم عاشقی کنید و تا تهش ‌بسازید و باهم پیشرفت کنید ؛) عجول نباشید و فکر نکنید اون بیرون کلی ادم هست که میتونن مثل اون ‌ینفر عاشقتون باشن چه آدمای از ته دل عاشقی که سر عجول بودنا و خیانت کردنا از دست رفتن ..

‏بالاخره یکی وارد زندگیت میشه که میبینی نصف خون اون تو رگاته نصف مغز اون تو سرته نصف قلب اون تو قلبته نصف زمان تو با اونه و میبینی که نصف تو توی وجود یه نفر دیگه‌اس اونوقت میفهمی که زندگی ارزش ادامه دادن داره... @NOCHAT_MATN