621
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-37 أيام
+1730 أيام
أرشيف المشاركات
افشین یداللهی چقدر قشنگ نتیجه دیر رسیدنو وصف کرده:
«یک روز می آیی که من دیگر دچارت نیستم، از صبر ویرانم ولی چشم انتظارت نیستم.
یک روز میآیی که من نه عقل دارم نه جنون
نه شک به چیزی نه یقین، مست و خمارت نیستم
شبزنده داری می کنی تا صبح زاری می کنی
تو بیقراری می کنی، من بیقرارت نیستم...»
@NOCHAT_MATN
امروز دوستم ازم پرسید:
“ اگه همیشه همینجوری بمونم چی؟
اگه همیشه براش دلم تنگ شه و بخوامش چی؟”
گفتم: نمیمونی؛ مگه من موندم؟
گفت:آره، موندی!
@NOCHAT_MATN
🖤
تو از خدا
درخواستِ آرامش کردی
پس وقتی شروع به حذف کردنِ
یه سری چیزها و آدما از زندگیت کرد
تعجب نکن...
@NOCHAT_MATN
با زندگی قهر نکن
دنیا منت هیچکس را نمیکشد...
شروع هر روز فرصتی دوباره است
@NOCHAT_MATN
زندگی پر از کتاباییه که نخوندی، فیلم و سریال هایی که ندیدی، ادمایی که باهاشون آشنا نشدی، جاهای قشنگی که نرفتی، موسیقی هایی که گوش ندادی، حسای خوبی که هنوز تجربشون نکردی، خرت و پرتای قشنگی که نخریدی، استایلای خفنی که نزدی، گل و گیاه هایی که نگرفتی، قهوه ها و چایی هایی که نخوردی، لبخندای از روی رضایتی که هنوز نزدی، چمدونی که برای سفر نچیدی، صبحایی که برای قرار کاری اماده نشدی، کارایی که هنوز نکردی ئه. به نظر من هرچقدرم تا الان زشت بوده ارزششو داره برای قشنگیاش صبر کرد.
@NOCHAT_MATN
سکوت آدما رو جدی بگیرید...
دوستی که دیگه ازتون ناراحت نمیشه؛
آدمی که دیگه نگرانتون نمیشه؛
فرزندی که دیگه با خانواده حرف نمیزنه...
اونا دارن شما رو ترک میکنن!!
@NOCHAT_MATN
کارما میگه :
هیچ وقت حال کسی که بهش آسیب زدی رو درک نمیکنی،
مگه اینکه همون اتفاق سر خودت بیاد،
من برای همین اینجام...
@NOCHAT_MATN
باشد كه دشمنانم عمرى طولانى
داشته باشند تا شاهد موفقيت هاى
بى پايانم باشند.
@NOCHAT_MATN
00:00♥️
صداش بزنید باوانم
اگه گفت معنیش چیه؟!
بهش بگید باوانم یعنی
تیکه ایی از جسم و جانم..
@NOCHAT_MATN
«أیتها اللحظات السعیدة
التي لم تأت بعد، هل لك أن تسلکي
درباً مختصراً قبل أن تشیخ قلوبنا...!»
ای لحظههای خوش
که هنوز نیامدهاند
آیا راهِ کوتاهتری برای رسیدنتان هست؟
پیش از آن که دلهای ما فرسوده شوند...
@NOCHAT_MATN
نمیدونم میتونیم حال همو خوب کنیم یانه...
یا در اینده میتونیم برای هم خوب باشیم یابد.!
نوشته بود: "یکنفر میتونه توی دوماه، احساسی درون شما به وجود بیاره، که یه شخصی دیگه تو دوسال هم نتونسته بود. زمان مهم نیست، شخصیت مهمه!
@NOCHAT_MATN
و …
همه ما به یک نفر
تا مغز استخوان مبتلا بودیم.
اما نشد که نشد....
@NOCHAT_MATN
چقد این تیکه رمان ابله قشنگه میگه:
"به عقیده من بهتر است آدم تلخ کام باشد
ولی بداند؛ تا اینکه خوشحال باشد
و فریب خورده.."
@NOCHAT_MATN
بچه ها اگه واقعا به عشق ایمان دارید لطفا عجول نباشید!
وقتی میبینید یکی واقعا دوستون داره و از همه چیش واستونزده ؛ نگهش دارید باهم عاشقی کنید و تا تهش بسازید و باهم پیشرفت کنید ؛)
عجول نباشید و فکر نکنید اون بیرون کلی ادم هست که میتونن مثل اون ینفر عاشقتون باشن
چه آدمای از ته دل عاشقی که سر عجول بودنا و خیانت کردنا از دست رفتن ..
بالاخره یکی وارد زندگیت میشه که
میبینی نصف خون اون تو رگاته
نصف مغز اون تو سرته
نصف قلب اون تو قلبته
نصف زمان تو با اونه
و میبینی که نصف تو
توی وجود یه نفر دیگهاس
اونوقت میفهمی که
زندگی ارزش ادامه دادن داره...
@NOCHAT_MATN
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
