en
Feedback
1 695
Subscribers
-124 hours
-27 days
+830 days
Posts Archive
من نمی‌دونم این بلاگرایی که از زندگی روزمره‌اشون تا رنگ شورتشونو تو پیج پابلیک به نمایش می‌ذارن دیگه چرا پیج پرایوت دارن؟

. وقتی برگشتی واسم از دریا بگو از سختی‌های راه بگو چی آخر این جاده بود؟ . @EAGLE_TEXT

. هیچوقت احتمال‌های کم رو دست کم نگرفتم، هیچوقت، چون اعتقاد داشتم جواب می‌دن😏😎 و خب هیچوقتم جواب ندادن، اونم به شما مربوط نیست 🚶🏻‍♀ . @EAGLE_TEXT

. چقدر کاش‌ها زیادن و آدما ناتوان در برابرشون . @EAGLE_TEXT

. You think killing is hard?? Try healing something... . @EAGLE_TEXT

. عزیز دلم من نمی‌دونم جای خالیت چه شکلیه فقط می‌دونم اگر امشب ماه قشنگه به توهم بگم که توهم ببینیش من نمی‌دونم جای خالیت چه شکلیه ولی می‌دونم هرلحظه که به من نیاز داری به هرشکلی که می‌تونم میخوام کنارت باشم نمی‌دونم جای خالیت چه شکلیه ولی می‌دونم وقتی نیستی نمی‌خوام بذارم بقیه راجع به تو هرچی دلشون می‌خواد بگن، من طرف توئم هرچی که بشه نمی‌دونم جای خالیت چه شکلیه چون هرلحظه که نیاز به حضورت بود کنارم بودی چه زمان ناراحتی چه زمان خوشحالی عزیز من من نمی‌خوام بدونم جای خالیت چه شکلیه، می‌خوام که همیشه کنارم باشی 🩵 . @EAGLE_TEXT

مکالمه‌ها موندگاری کمتری نسبت به حرکات دارن خاطره‌هاتون رو عمیق‌تر ثبت‌ کنید. @EAGLE_TEXT

sticker.webp0.02 KB

یه استیکر پیدا کردم وضعیتمو در لحظه، در هفته‌ی گذشته و در چندماه گذشته به وضوح و با کیفیت بالا نشون می‌ده

. رفتیم غذا سفارش دادیم می‌خواستیم برگردیم خونه با پیکش برگشتیم خونه #لایف_هک @EAGLE_TEXT

تا چندسال دیگه اینایی که ساندویچ بمبی می‌خورن رو چربی خون و اینایی که بسته معیشتی پریودی می‌گیرن رو قند خون از پا درمیاره. @E
تا چندسال دیگه اینایی که ساندویچ بمبی می‌خورن رو چربی خون و اینایی که بسته معیشتی پریودی می‌گیرن رو قند خون از پا درمیاره. @EAGLE_TEXT

. آدمایی که همیشه شرایط بد رو "تحمل" می‌کنن خیلی خطرناک می‌شن. @EAGLE_TEXT ✍🏼

بهت پیشنهاد می‌دم شرور نمون تخم حرومی تخم حروم نمون @EAGEL_TEXT 🎧

کیر تو الگوریتم اینستا

sticker.webp0.16 KB

اکسپلور من شده مهدکودک و شوهر و زن حامله

دوستم یه کلمه گفت دلم شوهر و بچه می‌خواد