1 697
Subscribers
-124 hours
-27 days
+830 days
Posts Archive
1 697
.
هر آدمی ممکنه تو هرجای از گوشیش خاطراتی داشته باشه، تو گالری، تو نتهاش، تو چتهاش با دوستاش، هرجایی و شاید دلش نخواد اون خاطره رو با هیچکسی دیگه تقسیم کنه و این حق رو داره.
حریم شخصی جداست از زندگی زناشویی و رابطهی دوستی.
آدم حق اینو داره که افکارشو هرلحظه که خواست توی گوشی خودش ثبت کنه، و اسمشهم روشه، افکار لحظهای، لحظهای که آدم از حالت ثباتش خارج میشه و همون لحظه رو جوری که همیشه هست زندگی نمیکنه.
حرفایی که توی ذهن میان همگی به زبون آورده نمیشن.
فرض کنید آدما توانایی خوندن ذهن همدیگه رو داشتن، اونوقت رابطهای باقی میموند؟
.
@Eagle_Text
1 697
هر آدمی ممکنه تو هرجای از گوشیش خاطراتی داشته باشه، تو گالری، تو نتهاش، تو چتهاش با دوستاش، هرجایی و شاید دلش نخواد اون خاطره رو با هیچکسی دیگه تقسیم کنه و این حق رو داره.
حریم شخصی جداست از زندگی زناشویی و رابطهی دوستی.
آدم حق اینو داره که افکارشو هرلحظه که خواست توی گوشی خودش ثبت کنه، و اسمشهم روشه، افکار لحظهای، لحظهای که آدم از حالت ثباتش خارج میشه و همون لحظه رو جوری که همیشه هست زندگی نمیکنه.
حرفایی که توی ذهن میان همگی به زبون آورده نمیشن.
فرض کنید آدما توانایی خوندن ذهن همدیگه رو داشتن، اونوقت رابطهای باقی میموند؟
1 697
گوشی چک کردن کار درستی نیست، هرچقدرهم که بگین من با طرف میخوابم، باهاش زندگی میکنم و فلان بازم توجیهش نمیکنه.
گوشی هر آدمی فقط حریم خودش نیست، حریم تمام کساییه که تو اون گوشی پیامی دادن یا عکسی دارن یا هرچیزی ازشون توی این گوشی هست.
بحث خیانت جداست، بحث اینکه من نخوام پارتنر دوستم از حرفی که من با دوستم زدم اصلاع داشته باشه چیز دیگه.
دوستای من مسائل شخصیشون رو به من میگن و من رو آدم امنی میدونن برای خودشون، من چرا باید به شخصی از زندگی خودم اجازه بدم مسائل اونا رو بدونه؟
.
@Eagle_Text
1 697
.
لذتِ بلافاصله از بین رفتن ترس بعد از ترسیدن>>>>>
یکی از چیزایی که تو زندگی شاید زیاد فرصت نشه حس کنی.
مثلا اولین باری که دلت میخواد از جایی بپری و میترسی انجامش بدی ولی انجامش میدی و خوب پیش میره
یا اولین باری که میترسی احساست رو بروز بدی و بیان میکنی حست رو و دلت انگار از بند رها میشه ✨
.
@Eagle_Text
1 697
.
دلیلی نداره وقتی خودت حتی نمیتونی بایستی بخوای تکیهگاه کسی باشی که با کاراش تیشه به ریشهات میزنه. این از تو یه فرد خوب نمیسازه، یه احمق ضعیفتر میسازه.
.
@Eagle_Text
1 697
.
وقتی شروع کنی محبتت رو به کسی ندی، کسایی که دریافتش میکردن حس میکنن کارایی که قبلاهم براشون کردی الکی بوده، مغزتو ای آدم :))
.
@Eagle_Text
1 697
📌من شاید کسی که رک و پوست کنده بخواد بهم زور بگه رو بپذیرم
ولی کسی که بخواد با حرفای خوشگل خرم کنه و مجبور به کاریم بکنه هیچجوره توی کتم نمیره!
@eagle_text
1 697
فاعک...
کی گفته بود مشکلاتتو بنویس استرست کمتر میشه؟!
همونو گاییدم
الان از روش خوندم خایههام پاپیون شد زیرگلوم
1 697
ساعت خوابم ریده
سرما خوردم
گلوم درد میکنه
بارم دبی گیر کرده معلوم
نیس کِی میرسه ایران
یکی از رفیقام تصادف کرده کصپر شده
ولی من هنوز شادم!
چرا؟ چون کصخلم
1 697
اکسپلورم منو از دوستام بهتر میشناسه
تازه مودمم میفهمه
باهامم بحث نمیکنه
ازم توضیح نمیخواد
فقط هی دوپامین هی دوپامین هی دوپامین بهم میده
1 697
.
از کسایی که وقتی وارد رابطه میشن میگن *رل زدم* انتظار ندارم رابطشون بیشتر از ۲ ماه طول بکشه
.
@Eagle_Text
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
