ru
Feedback
Eagle_Text

Eagle_Text

Открыть в Telegram
1 697
Подписчики
-124 часа
-27 дней
+830 день
Архив постов
. +چی‌شده؟ -تو اینقدر فوق‌العاده‌ای که خجالت می‌کشم از اینکه شاعر نیستم. . @Eagle_Text

. هر آدمی ممکنه تو هرجای از گوشیش خاطراتی داشته باشه، تو گالری، تو نت‌هاش، تو چت‌هاش با دوستاش، هرجایی و شاید دلش نخواد اون خاطره رو با هیچکسی دیگه تقسیم کنه و این حق رو داره. حریم شخصی جداست از زندگی زناشویی و رابطه‌ی دوستی. آدم حق اینو داره که افکارشو هرلحظه که خواست توی گوشی خودش ثبت کنه، و اسمش‌هم روشه، افکار لحظه‌ای، لحظه‌ای که آدم از حالت ثباتش خارج می‌شه و همون لحظه رو جوری که همیشه هست زندگی نمی‌کنه. حرفایی که توی ذهن میان همگی به زبون آورده نمی‌شن. فرض کنید آدما توانایی خوندن ذهن همدیگه رو داشتن، اونوقت رابطه‌ای باقی می‌موند؟ . @Eagle_Text

هر آدمی ممکنه تو هرجای از گوشیش خاطراتی داشته باشه، تو گالری، تو نت‌هاش، تو چت‌هاش با دوستاش، هرجایی و شاید دلش نخواد اون خاطره رو با هیچکسی دیگه تقسیم کنه و این حق رو داره. حریم شخصی جداست از زندگی زناشویی و رابطه‌ی دوستی. آدم حق اینو داره که افکارشو هرلحظه که خواست توی گوشی خودش ثبت کنه، و اسمش‌هم روشه، افکار لحظه‌ای، لحظه‌ای که آدم از حالت ثباتش خارج می‌شه و همون لحظه رو جوری که همیشه هست زندگی نمی‌کنه. حرفایی که توی ذهن میان همگی به زبون آورده نمی‌شن. فرض کنید آدما توانایی خوندن ذهن همدیگه رو داشتن، اونوقت رابطه‌ای باقی می‌موند؟

گوشی چک کردن کار درستی نیست، هرچقدرهم که بگین من با طرف می‌خوابم، باهاش زندگی می‌کنم و فلان بازم توجیهش نمی‌کنه. گوشی هر آدمی فقط حریم خودش نیست، حریم تمام کساییه که تو اون گوشی پیامی دادن یا عکسی دارن یا هرچیزی ازشون توی این گوشی هست. بحث خیانت جداست، بحث اینکه من نخوام پارتنر دوستم از حرفی که من با دوستم زدم اصلاع داشته باشه چیز دیگه. دوستای من مسائل شخصیشون رو به من می‌گن و من رو آدم امنی می‌دونن برای خودشون، من چرا باید به شخصی از زندگی خودم اجازه بدم مسائل اونا رو بدونه؟ . @Eagle_Text

دیسلایک به این پیام یعنی یه نفر هست که ترجیحش اینه تو زندگیش با حرفای قشنگ خر بشه 🫏

. قرار اول با لباس سفید رو که مشخص باشه قصدت ازدواجه 👰🏻‍♀ . @Eagle_Text

Alireza-Ghorbani-Bi-Gonah-128.mp33.89 MB

. لذتِ بلافاصله از بین رفتن ترس بعد از ترسیدن>>>>> یکی از چیزایی که تو زندگی شاید زیاد فرصت نشه حس کنی. مثلا اولین باری که دلت می‌خواد از جایی بپری و می‌ترسی انجامش بدی ولی انجامش می‌دی و خوب پیش می‌ره یا اولین باری که می‌ترسی احساست رو بروز بدی و بیان می‌کنی حست رو و دلت انگار از بند رها می‌شه ✨ . @Eagle_Text

. دلیلی نداره وقتی خودت حتی نمی‌تونی بایستی بخوای تکیه‌گاه کسی باشی که با کاراش تیشه به ریشه‌ات می‌زنه. این از تو یه فرد خوب نمی‌سازه، یه احمق ضعیف‌تر می‌سازه. . @Eagle_Text

. وقتی شروع کنی محبتت رو به کسی ندی، کسایی که دریافتش می‌کردن حس می‌کنن کارایی که قبلاهم براشون کردی الکی بوده، مغزتو ای آدم :)) . @Eagle_Text

📌من شاید کسی که رک و پوست کنده بخواد بهم زور بگه رو بپذیرم ولی کسی که بخواد با حرفای خوشگل خرم کنه و مجبور به کاریم بکنه هیچجوره توی کتم نمیره! @eagle_text

اینم افتری عروسیم اجرا میشه با جمع خیلی نزدیک

Remix-JadidMahalamoon-Dadashi-128.mp36.53 MB

فاعک... کی گفته بود مشکلاتتو بنویس استرست کمتر میشه؟! همونو گاییدم الان از روش خوندم خایه‌هام پاپیون شد زیرگلوم

ساعت خوابم ریده سرما خوردم گلوم درد میکنه بارم دبی گیر کرده معلوم نیس کِی میرسه ایران یکی از رفیقام تصادف کرده کصپر شده ولی من هنوز شادم! چرا؟ چون کصخلم

اینو ترند نگهش دارین من خدایی نکرده ازدواج کردم باهاش کلیپ عروسی درست کنم🚶‍♂️

Ebi Awli - Tooyi Ke Mi Jano Jahani (128).mp33.20 MB

قهر‌هم نمی‌کنه وقتی می‌بندمش🤌

اکسپلورم منو از دوستام بهتر می‌شناسه تازه مودمم می‌فهمه باهامم بحث نمی‌کنه ازم توضیح نمی‌خواد فقط هی دوپامین هی دوپامین هی دوپامین بهم می‌ده

. از کسایی که وقتی وارد رابطه میشن می‌گن *رل زدم* انتظار ندارم رابطشون بیشتر از ۲ ماه طول بکشه . @Eagle_Text