en
Feedback
1 694
Subscribers
-424 hours
-67 days
+530 days
Posts Archive
قبلا یه بگایی تموم‌میشد میگفتم خداروشکر مشکلات تموم شد الان بعد هر بگایی ریکاوری میکنم برای بگایی بعدی

photo content

😒باز تو انلاین شدی؟

نگا یه بار نبودم تولدشو تبریک بگم خودش به خودش گفت

یه روز معمول ایرانی بودن :

شاید کههه حتما🫩

sticker.webp0.28 KB

اوضاع بد کیریه

it's my fucking birthday 🎉

روز مقدس و فرخنده یازده اردیبهشت مبارککککککک

ببین امروز چه روزیههههههه

شاید دوباره نتش قطع شده

عنتر یه ری اکشن نشون بده😒

عهههههه. اومدی کههههه اولین باره از پیام‌ ش خوشحالم😏😂

این یعنی هنوز حسابامون پاک نشده (نیمه‌ی پر لیوانی که توش شاشه)

اینجام سوت و کوره

اینجا همیشه پیام کم میزاشتم ولی سر میزدم

سال نو همه‌تون مبارک امیدوارم سال جدید برای همه‌مون بهترین اتفاقا بیوفتههههه

توت فرنگیم نیس🙁