en
Feedback
𝐄𝐌𝐏𝐓𝐘 •°

𝐄𝐌𝐏𝐓𝐘 •°

Open in Telegram

هذا الطريق اخرتو لَحن حَزين ؛) بـوت الـقنـاة @Rou_Emptybot

Show more
355
Subscribers
+124 hours
-17 days
-430 days
Posts Archive
واحد من أحلامي إني يكون عندي مطبخ مفتوح بيطل على ڤيو زي ده، بجد مش قادرة أتخيل كم البهجة والسعادة اللي هبقى فيها وانا موجودة فيه ..

Repost from N/a
‏وما فائدة عَشرة عصافير في اليد ‏ وأنت مُشتاق لتلكَ الحمامه.

‏"على الغرباء أن يبقوا غُرباء، سئمنا المعرفة!.

صلوا على من بذكره تطيب النفوس.

وفي يوم جمعه ‏"اللهم اجعل هذه الجمعه فرجا لمن ضاقت به وليس له إلا بابك يالله 🤍.⠀ ⠀⠀

مو بس العيون الملونة وراثة العيون الشبعانة هم .

‏فكرة انك تحاول تتخطى حاجة جواك مسببالك حزن جامد و تعباك نفسيا دي حاجة مش سهلة خالص، الحقيقة ان الواحد بيعافر وقت طويل وممكن اوي يلاقي نفسه لسه واقف مكانه زي ما هو والمجهود والمعافرة دي كلها كانت على الفاضي فحقيقي ربنا يعين كل واحد بيحاول يتجاوز مرحلة معينة كانت سبب في تدميره نفسيا

أعظم ما قيل في المواساة " كُلنا في الهوى سوى

الحيَاة لن تعتذر عَمّا بدرّ منها ،تَجاوز.

‏" لا أحب الوحدة ولا أشجّع عليها،لكنني والحق يقال أكون دائمًا أفضل حين أكون بمفردي، لم يمنحني الآخرين سوى التّعب ."

Repost from M
photo content

تقريبا فى حد مش موافق
تقريبا فى حد مش موافق

مش هتساعد حد إلا وربنا هيساعدك ، ومش هتبقا جدع مع حد وتعينه إلا وربنا هيعينك الرزق والخير دول دايرة زي مابتدي هتلاقي واللي عند ربنا مابيضيعش ..

-
+1
-

أعمل ميّوت لِلناس و عَليلي صوت المَزيكا .