uk
Feedback
𝐄𝐌𝐏𝐓𝐘 •°

𝐄𝐌𝐏𝐓𝐘 •°

Відкрити в Telegram

هذا الطريق اخرتو لَحن حَزين ؛) بـوت الـقنـاة @Rou_Emptybot

Показати більше
354
Підписники
Немає даних24 години
-27 днів
-530 день
Архів дописів
photo content
+1

واحد من أحلامي إني يكون عندي مطبخ مفتوح بيطل على ڤيو زي ده، بجد مش قادرة أتخيل كم البهجة والسعادة اللي هبقى فيها وانا موجودة فيه ..

photo content

Repost from N/a
‏وما فائدة عَشرة عصافير في اليد ‏ وأنت مُشتاق لتلكَ الحمامه.

‏"على الغرباء أن يبقوا غُرباء، سئمنا المعرفة!.

-
-

صلوا على من بذكره تطيب النفوس.

وفي يوم جمعه ‏"اللهم اجعل هذه الجمعه فرجا لمن ضاقت به وليس له إلا بابك يالله 🤍.⠀ ⠀⠀

photo content

مو بس العيون الملونة وراثة العيون الشبعانة هم .

‏فكرة انك تحاول تتخطى حاجة جواك مسببالك حزن جامد و تعباك نفسيا دي حاجة مش سهلة خالص، الحقيقة ان الواحد بيعافر وقت طويل وممكن اوي يلاقي نفسه لسه واقف مكانه زي ما هو والمجهود والمعافرة دي كلها كانت على الفاضي فحقيقي ربنا يعين كل واحد بيحاول يتجاوز مرحلة معينة كانت سبب في تدميره نفسيا

أعظم ما قيل في المواساة " كُلنا في الهوى سوى

الحيَاة لن تعتذر عَمّا بدرّ منها ،تَجاوز.

photo content

‏" لا أحب الوحدة ولا أشجّع عليها،لكنني والحق يقال أكون دائمًا أفضل حين أكون بمفردي، لم يمنحني الآخرين سوى التّعب ."

Repost from M
photo content

تقريبا فى حد مش موافق
تقريبا فى حد مش موافق

مش هتساعد حد إلا وربنا هيساعدك ، ومش هتبقا جدع مع حد وتعينه إلا وربنا هيعينك الرزق والخير دول دايرة زي مابتدي هتلاقي واللي عند ربنا مابيضيعش ..

-
+1
-

أعمل ميّوت لِلناس و عَليلي صوت المَزيكا .