en
Feedback
𝐄𝐌𝐏𝐓𝐘 •°

𝐄𝐌𝐏𝐓𝐘 •°

Open in Telegram

هذا الطريق اخرتو لَحن حَزين ؛) بـوت الـقنـاة @Rou_Emptybot

Show more
354
Subscribers
No data24 hours
-27 days
-530 days
Posts Archive
ملل من الكلام التحفيزي .. الواحد كل اللي محتاجه دلوقتي حد يقوله "باقولك ايه هي دي الحياة عاجبك عاجبك مش عاجبك اخبط دماغك في الحيط!

فيه قانون كوني يقول: ‏كل مرحلة من حياتنا لها أشخاصها.. الحياة عبارة عن مراحل وكل مرحلة راح تقابل أشخاص جدد يناسبون مرحلتك الجديدة. فالاشخاص اللي بحياتنا قد يتغيرون إذا تغيرت مرحلتنا او اذا تطورنا.. ‏لذلك لا تتعلق في اي شخص، استمتع وحب الناس اللي حولك بدون تعلق حتى لا تتأذى اذا رحلوا..

‏فكرة إنك تجيب وردة بوقتها أحسن من إنك تجيب نجمة من السما بعد ما الوقت يعدي ، إنك تقول كلمة حلوة بالوقت الصح أحسن من إنك تكتب قصيدة بعد ماتبرد المشاعر ، إنك تجي دقيقة وحدة بس بالوقت الصح أحسن من إنك تجي سنة بعد مايفوت الأوان.. متأجلش حاجة حلوة ولا تبخل بمشاعرك عشان محدش ضامن بكرا.

لو اليْوم مَش يْومَنا يمّكن بَكره يكون

الأرض تتهيأ ليوم عرفة، والسماء لأستقبال الدعوات، عسى ان يجعل الله لقلوبنا من الجبر نصيب،وأن يقرّ أعُيننا بما نتمنى، عسى أن نؤتي ما نُحّب، وأن نُهللُ مُرحبين بأمانينا، عساها تُقبل في عرفة، وعسانا نُجبر في عرفة .

أحب الرحمه وأحب من يتحلى بهـا وأنـا على يقين تـام بأن الله يرعى قلب من يرُاعى قلوب خلقه

يارب كل الناس اللي مالها داعي بحياتي تتحول لفلوس:

Repost from N/a
‏مؤخراً تصل إلى قناعه ان السلحفاة كانت اكثر حكمة من الارنب لاشيء يستحق الركض.

شكرا للناس اللي بتخرب مكانتها بنفسها وتريحنا من تأنيب الضمير..

اختارك وكلبي كفو ويا زين ما اختار…

كلتلهم الاول والاخير…

أنا مش متوحدأنا راحتي مع أشخاص محددين :)