uk
Feedback
𝐄𝐌𝐏𝐓𝐘 •°

𝐄𝐌𝐏𝐓𝐘 •°

Відкрити в Telegram

هذا الطريق اخرتو لَحن حَزين ؛) بـوت الـقنـاة @Rou_Emptybot

Показати більше
354
Підписники
Немає даних24 години
-27 днів
-530 день
Архів дописів
photo content

photo content

ملل من الكلام التحفيزي .. الواحد كل اللي محتاجه دلوقتي حد يقوله "باقولك ايه هي دي الحياة عاجبك عاجبك مش عاجبك اخبط دماغك في الحيط!

فيه قانون كوني يقول: ‏كل مرحلة من حياتنا لها أشخاصها.. الحياة عبارة عن مراحل وكل مرحلة راح تقابل أشخاص جدد يناسبون مرحلتك الجديدة. فالاشخاص اللي بحياتنا قد يتغيرون إذا تغيرت مرحلتنا او اذا تطورنا.. ‏لذلك لا تتعلق في اي شخص، استمتع وحب الناس اللي حولك بدون تعلق حتى لا تتأذى اذا رحلوا..

photo content

‏فكرة إنك تجيب وردة بوقتها أحسن من إنك تجيب نجمة من السما بعد ما الوقت يعدي ، إنك تقول كلمة حلوة بالوقت الصح أحسن من إنك تكتب قصيدة بعد ماتبرد المشاعر ، إنك تجي دقيقة وحدة بس بالوقت الصح أحسن من إنك تجي سنة بعد مايفوت الأوان.. متأجلش حاجة حلوة ولا تبخل بمشاعرك عشان محدش ضامن بكرا.

photo content

لو اليْوم مَش يْومَنا يمّكن بَكره يكون

-
+1
-

الأرض تتهيأ ليوم عرفة، والسماء لأستقبال الدعوات، عسى ان يجعل الله لقلوبنا من الجبر نصيب،وأن يقرّ أعُيننا بما نتمنى، عسى أن نؤتي ما نُحّب، وأن نُهللُ مُرحبين بأمانينا، عساها تُقبل في عرفة، وعسانا نُجبر في عرفة .

photo content

أحب الرحمه وأحب من يتحلى بهـا وأنـا على يقين تـام بأن الله يرعى قلب من يرُاعى قلوب خلقه

يارب كل الناس اللي مالها داعي بحياتي تتحول لفلوس:

photo content
+2

Repost from N/a
‏مؤخراً تصل إلى قناعه ان السلحفاة كانت اكثر حكمة من الارنب لاشيء يستحق الركض.

شكرا للناس اللي بتخرب مكانتها بنفسها وتريحنا من تأنيب الضمير..

اختارك وكلبي كفو ويا زين ما اختار…

photo content

كلتلهم الاول والاخير…

أنا مش متوحدأنا راحتي مع أشخاص محددين :)