en
Feedback
savage(🖤)

savage(🖤)

Open in Telegram

ּ. @BLACKPINK4 , ʼGod is Womanʼ, PROUD OF STRONG WOMEN “BLΛƆKPIИK”𓂃

Show more
1 168
Subscribers
-224 hours
-87 days
-3930 days
Posts Archive
اینو خواستم تشکر کنم 😭

درمورد این چیزا نمیدونم، ولي حتما لویی بهتر بوده که لیسا با اون قرداد بست و دیگه با سلین تمدید نکرده

‎ لیمو، به نظرت لیسا با سلین بهتر بود ادامه می‌داد یا اینکه رفته ال‌وی خب خوبه؟ یعنی خب .. به نظر خودم لویی نسبت به حرفه و ایمپکتی که توی مد داره خیلی بهتر از سلینه ..

یسری چیزا ولي خب فکتن

من البته نیوجینز رو دوست دارم

مین هی جینم اعتراف کرد حتی

این قضیه واضح بود کار هایب بود

https://t.me/KeepitprettySavage/5544 هرچقدررررررر بگم حق گفتی کمه اصلا برام سوال بود که اعضای نیوجینز چ شکلی زرتیییییی سفیر برندای معروف شدن مهمونیاشون رفتن اصلاااااااا واقعا چطوری سفیر گوچی و.... اینا شدن

‎ جوری که با مدرک و دلیل میای دهنشونو سرویس میکنی>>> و همچنین خدایی بهت افتخار میکنممم😭😭💋

سولداوتی که ازش صحبت میکنی ایتمای محدود یا برندای متوسط و ارزونه که هر سلبریتی میتونه. حتی مین هی جین هم تیشرت راه راه و کلاه ابیش سولد شد . درمورد برندای عادی مثل غذا یا محصولات کره ای و فلان بله اینجور چیزا هم عالیه هر سلبریتی میتونه چیزی که من میگم برای برندای لوکسه. اینکه اون مدل میاد محصولاتی رو تبلیغ میکنه که خریدش کار هرکسی نیست. و با حضورش تبلیغات خیلي خیلي خوبی بشه برای اون برند که بتونن محصولاتشو بخرن. مثلا جنی و کلوین کلاین خیلی وایرال شد و اینقدر تند فروش رفت محصولاتش که با مشکل تقاضای زیاد مواجه شدن و سیستم رزرو گذاشتن و رئیس برند گفت جنی کلید اصلی برند ما بود و از ورسکستی نجات پیدا کردن و این صوبتا یا رشد کلانی که لیسا به عنوان اولین سفیر سلین بهش داد. حتی ترند توییتر شدنم اونقدر اهمیت نداره مهم فروشه نه هایپی که فنا میکنن. مثلا جانگ کوك هم باز ایمپکت خوبی داشت ولی لزوما تمام اعضاشون اینجوری نیستن

‎ غیر منطقیه بخوای بگی اعضای بی تی اسو نخواستن ایمپکت فشن مگه به سولد اوت کردن نیس؟ مگه به کمک به رشد برند نیس؟

حرف توهم میتونه درست باشه اما اینکه هایب نقش خیلی مهمی داشته رو نمیشه انکار کرد. برای قبلیا هم همون قضیه بود، سفیر شدن گروهیشونم خیلی دیر بود

‎ خودم حدسم اینه که بخاطر فعالیت سولو شروع شد این چیزا چون قبلشم به صورت گروهی سفیر بودن ولی سولو نبودن و قبلش کلا هایب نمیخواست اینارو جدا جدا سفیر یچیزی بکنه و همیشه تو یه تصویر میدیدیمشون این منطقی تره تا اونی که تو میگی

نمیدونم واقعا. ولی خب خیلی زیاد. چون با خیلی برندا هم کار میکنن.

‎ درامد حدودی اعضارو میتونی تو فشن حدس بزنی؟؟ وای بحث راجب این چیزا انقد خوش میگذره حس میکنم به حساب خودم ریخته میشه این پولا😂

خودتم داری میگی تو یسال یهویی. اونم در شرایطی که یکم تا سربازیشون مونده. فقط بتس هم نبود و بقیه ارتیستای هایبم بودن. ی روکی بدون هیچ ایمپکتی یهو شد سفیر ی برند لوکس. تا اینجا هم همه هایب استنا انکار که نهههه برندا عاشق فیوهامونن. بعد دیدن عه؟ ایلیت قبل دبیو رفت فشن ویک. قبل از دبیو

بگم به واسطه هایب رفتن ناراحت میشی؟

‎ غیر منطقیه چون مگه میشه نخوانشون همه اعضا تو یسال عضو برندا شدن یعنی تو یه سال یهو همه برندا تصمیم گرفتن سفیرشونو ازینا انتخاب کنن؟

تو همین فشن ویکا که بپ رفته خیلی ازتیستای هالیوود حضور داشتن از بپ خیلی معروفتر ولي خب اعضا ایمپکت بیشتری داشتن

فقط به شهرت نیست، ایمپکت فشن ی مسئله جداست.