savage(🖤)
Kanalga Telegram’da o‘tish
ּ. @BLACKPINK4 , ʼGod is Womanʼ, PROUD OF STRONG WOMEN “BLΛƆKPIИK”𓂃
Ko'proq ko'rsatish1 168
Obunachilar
-224 soatlar
-87 kunlar
-3930 kunlar
Postlar arxiv
1 168
درمورد این چیزا نمیدونم، ولي حتما لویی بهتر بوده که لیسا با اون قرداد بست و دیگه با سلین تمدید نکرده
1 168
لیمو، به نظرت لیسا با سلین بهتر بود ادامه میداد یا اینکه رفته الوی خب خوبه؟
یعنی خب .. به نظر خودم لویی نسبت به حرفه و ایمپکتی که توی مد داره خیلی بهتر از سلینه ..
1 168
https://t.me/KeepitprettySavage/5544
هرچقدررررررر بگم حق گفتی کمه اصلا برام سوال بود که اعضای نیوجینز چ شکلی زرتیییییی سفیر برندای معروف شدن مهمونیاشون رفتن اصلاااااااا واقعا چطوری سفیر گوچی و.... اینا شدن
1 168
جوری که با مدرک و دلیل میای دهنشونو سرویس میکنی>>>
و همچنین خدایی بهت افتخار میکنممم😭😭💋
1 168
سولداوتی که ازش صحبت میکنی ایتمای محدود یا برندای متوسط و ارزونه که هر سلبریتی میتونه. حتی مین هی جین هم تیشرت راه راه و کلاه ابیش سولد شد .
درمورد برندای عادی مثل غذا یا محصولات کره ای و فلان بله اینجور چیزا هم عالیه هر سلبریتی میتونه
چیزی که من میگم برای برندای لوکسه.
اینکه اون مدل میاد محصولاتی رو تبلیغ میکنه که خریدش کار هرکسی نیست. و با حضورش تبلیغات خیلي خیلي خوبی بشه برای اون برند که بتونن محصولاتشو بخرن.
مثلا جنی و کلوین کلاین خیلی وایرال شد و اینقدر تند فروش رفت محصولاتش که با مشکل تقاضای زیاد مواجه شدن و سیستم رزرو گذاشتن و رئیس برند گفت جنی کلید اصلی برند ما بود و از ورسکستی نجات پیدا کردن و این صوبتا
یا رشد کلانی که لیسا به عنوان اولین سفیر سلین بهش داد.
حتی ترند توییتر شدنم اونقدر اهمیت نداره مهم فروشه نه هایپی که فنا میکنن.
مثلا جانگ کوك هم باز ایمپکت خوبی داشت ولی لزوما تمام اعضاشون اینجوری نیستن
1 168
غیر منطقیه بخوای بگی اعضای بی تی اسو نخواستن
ایمپکت فشن مگه به سولد اوت کردن نیس؟ مگه به کمک به رشد برند نیس؟
1 168
حرف توهم میتونه درست باشه اما اینکه هایب نقش خیلی مهمی داشته رو نمیشه انکار کرد. برای قبلیا هم همون قضیه بود، سفیر شدن گروهیشونم خیلی دیر بود
1 168
خودم حدسم اینه که بخاطر فعالیت سولو شروع شد این چیزا
چون قبلشم به صورت گروهی سفیر بودن ولی سولو نبودن و قبلش کلا هایب نمیخواست اینارو جدا جدا سفیر یچیزی بکنه و همیشه تو یه تصویر میدیدیمشون
این منطقی تره تا اونی که تو میگی
1 168
درامد حدودی اعضارو میتونی تو فشن حدس بزنی؟؟
وای بحث راجب این چیزا انقد خوش میگذره حس میکنم به حساب خودم ریخته میشه این پولا😂
1 168
خودتم داری میگی تو یسال یهویی. اونم در شرایطی که یکم تا سربازیشون مونده. فقط بتس هم نبود و بقیه ارتیستای هایبم بودن. ی روکی بدون هیچ ایمپکتی یهو شد سفیر ی برند لوکس. تا اینجا هم همه هایب استنا انکار که نهههه برندا عاشق فیوهامونن.
بعد دیدن عه؟ ایلیت قبل دبیو رفت فشن ویک. قبل از دبیو
1 168
غیر منطقیه چون مگه میشه نخوانشون
همه اعضا تو یسال عضو برندا شدن یعنی تو یه سال یهو همه برندا تصمیم گرفتن سفیرشونو ازینا انتخاب کنن؟
1 168
تو همین فشن ویکا که بپ رفته خیلی ازتیستای هالیوود حضور داشتن از بپ خیلی معروفتر ولي خب اعضا ایمپکت بیشتری داشتن
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
