en
Feedback
savage(🖤)

savage(🖤)

Open in Telegram

ּ. @BLACKPINK4 , ʼGod is Womanʼ, PROUD OF STRONG WOMEN “BLΛƆKPIИK”𓂃

Show more
1 167
Subscribers
-224 hours
-127 days
-3730 days
Posts Archive
هالزی از زندگی شانس نیاورد من انتطار دارم شانس بیارم

شنیدم :(((

‎ خبر سرطان هالزی رو شنیدی ؟:)

اجی اسم میزاری اسم خوبی بزار لاقل مثلا اسم بالشتمو میخوام بزارم رکسانا

‎ لیمو برای بالش‌‍ای خونه‌‍مون اسم گذاشتم! معرفی می‌کنم خانواده بالجیم (ترکیب بالش و جیم) : جمال، جمیلة، جواهر، جعفر، جملو و جبلو (دوقلو)، جعفرة، جبار اسفنجی (بالش با طرح باب اسفنجی) من به جای درس خوندن :

‎ لیمویی جونی

این شوخی بس حالشو ندارم 😂

بقول مریم امیرجلالی مگه خودت خاله نداری؟

بلاکت میکنم تا دفعه اخرت باشه بهم میگی خاله

‎ خوبی خاله؟

شایدم یهو زد بسرم و بزنم چنل کلوزد

فردا شایدم پسفردا پست بزارم

یکم حرف

ناشناس نمیزارم اینور یکمم دیگه از بحثش گذشته ولی خب اینهمه تایپ کرده حس کردم باید بزارم 😭

‎ سلام عزیزم امیدوارم روز خوبیو شروع کرده باشی اولین باره دارم بهت پیام میدم درباره هایلایتیه که از برنینگ سان درست کردی به خوبی همچیو توضیح دادی ❤️ علت پی امم این بود که دیدم هنوز بعد این افشا شدن ها هنوز دارن دفاع میکنن راستش این عده از افراد درک میکنم من نزدیک هفت یا هشت سالیه که کیپاپرم نمیگم سن بالایی دارم نه ۱۸ سالمه من از سن کم کیپاپر شدم اونم با گروه هایی قدیمی مثل شاینی اینفینیت و آیدل هایی که تو رسوایی برنینگ سان بودنو تمامشون میشناسم دختر حتی وی آی پی هم بودم من نصف کیپاپرای قدیمی با سی ان بلو حسابی اشنایی دارن او اس تی هایی که تو سریالا داشتن کلا با همینا بزرگ شدیم میدونین وقتی تمام این سال ها شما افرادیو میبین که یه ساید خوب از خودشون نشون میدن مهربون با فکر بامزه شما واقعا گول اینارو میخورین وقتی چندسال باهمینا بزرگ شی باورشون میکنی زمانی اون اولاش یعنی دوسه سال پیش این رسوایی تازه خبراش اومده من واقعا قبول نداشتمش میگفتم سونگری واقعا فرد خوبیه ممکن نیست دست به همچین کارای کثیفی بزنه اون ساید خوب مهربونی که ازش تو دوربین دیده بودم واقعا منو کور کرده بود تا از بی بی سی ویدیو هاشو دیدم یچیزی واقعا توی من شکست نمیدونم اعتماد عشق علاقه که من مدت زیادی به این فرد داشتم حالم ازش به هم میخوره میدونی بیشترین چیزیم که منو علاقمند آیدلای مرد میکنه چیه اون رفتارای مهربونانه و حمایتگری که تو مردای دوربرمون نمیتونیم ببینیم اینا همش مارو کور میکنه ولی با این فاجعه چشمای من واقعا باز شد حالا دیگه انقد به آیدلا اعتماد ندارم درسته قبل این اتفاق قبول داشتم که اون هاهم کارایی انجام میدن که قابل قبول نیست ولی تا جالا انقد از نزدیک شاهدش نبودم کلا این به همه ما ثابت کرد نباید تمام کمال اعتمادمونو بزاریم روشون و از افرادی که هنوز اینارو حمایت میکنن باید خودشون جای زنایی بزارن که این حادثه براشون رخ داده واقعا میتونن تحملش کنن نه به هیچ عنوان

ببخشید که اینجا میزارم ~ من میخوام این ۲ تا فوتوکارت رو بفروشم لیسا ۲۳۰ و جني ۵۷۰ هردو هم ارسال رایگان ~ اگه کسی هردو رو باهم
+1
ببخشید که اینجا میزارم ~ من میخوام این ۲ تا فوتوکارت رو بفروشم لیسا ۲۳۰ و جني ۵۷۰ هردو هم ارسال رایگان ~ اگه کسی هردو رو باهم بخواد تخفیف خیلي خوبي بهش میدم و اینکه هردو این فوتوها قیمتشون در اصل بالاتره خصوصا جني که فوتوکارتش کمیابه و این فوتو بالاي ۱ میلیون ارزش داره 🩵 براي واریز عجله اي نیست و قسطی هم اوکیه. @bbhzyx

بیشتزین جمعیت ۶۲کا بوده بیشترین درامد ۱۳.۸ میلیون دلار

نوشته دیگه. ۸.۷ میلیون دلار