1 167
订阅者
-224 小时
-127 天
-3730 天
帖子存档
1 165
لیمو برای بالشای خونهمون اسم گذاشتم!
معرفی میکنم خانواده بالجیم (ترکیب بالش و جیم) : جمال، جمیلة، جواهر، جعفر، جملو و جبلو (دوقلو)، جعفرة، جبار اسفنجی (بالش با طرح باب اسفنجی)
من به جای درس خوندن :
1 165
ناشناس نمیزارم اینور یکمم دیگه از بحثش گذشته ولی خب اینهمه تایپ کرده حس کردم باید بزارم 😭
1 165
سلام عزیزم امیدوارم روز خوبیو شروع کرده باشی اولین باره دارم بهت پیام میدم درباره هایلایتیه که از برنینگ سان درست کردی به خوبی همچیو توضیح دادی ❤️ علت پی امم این بود که دیدم هنوز بعد این افشا شدن ها هنوز دارن دفاع میکنن راستش این عده از افراد درک میکنم من نزدیک هفت یا هشت سالیه که کیپاپرم نمیگم سن بالایی دارم نه ۱۸ سالمه من از سن کم کیپاپر شدم اونم با گروه هایی قدیمی مثل شاینی اینفینیت و آیدل هایی که تو رسوایی برنینگ سان بودنو تمامشون میشناسم دختر حتی وی آی پی هم بودم من نصف کیپاپرای قدیمی با سی ان بلو حسابی اشنایی دارن او اس تی هایی که تو سریالا داشتن کلا با همینا بزرگ شدیم میدونین وقتی تمام این سال ها شما افرادیو میبین که یه ساید خوب از خودشون نشون میدن مهربون با فکر بامزه شما واقعا گول اینارو میخورین وقتی چندسال باهمینا بزرگ شی باورشون میکنی زمانی اون اولاش یعنی دوسه سال پیش این رسوایی تازه خبراش اومده من واقعا قبول نداشتمش میگفتم سونگری واقعا فرد خوبیه ممکن نیست دست به همچین کارای کثیفی بزنه اون ساید خوب مهربونی که ازش تو دوربین دیده بودم واقعا منو کور کرده بود تا از بی بی سی ویدیو هاشو دیدم یچیزی واقعا توی من شکست نمیدونم اعتماد عشق علاقه که من مدت زیادی به این فرد داشتم حالم ازش به هم میخوره میدونی بیشترین چیزیم که منو علاقمند آیدلای مرد میکنه چیه اون رفتارای مهربونانه و حمایتگری که تو مردای دوربرمون نمیتونیم ببینیم اینا همش مارو کور میکنه ولی با این فاجعه چشمای من واقعا باز شد حالا دیگه انقد به آیدلا اعتماد ندارم درسته قبل این اتفاق قبول داشتم که اون هاهم کارایی انجام میدن که قابل قبول نیست ولی تا جالا انقد از نزدیک شاهدش نبودم کلا این به همه ما ثابت کرد نباید تمام کمال اعتمادمونو بزاریم روشون و از افرادی که هنوز اینارو حمایت میکنن باید خودشون جای زنایی بزارن که این حادثه براشون رخ داده واقعا میتونن تحملش کنن نه به هیچ عنوان
1 165
+1
ببخشید که اینجا میزارم ~
من میخوام این ۲ تا فوتوکارت رو بفروشم
لیسا ۲۳۰ و جني ۵۷۰
هردو هم ارسال رایگان ~
اگه کسی هردو رو باهم بخواد تخفیف خیلي خوبي بهش میدم و اینکه هردو این فوتوها قیمتشون در اصل بالاتره خصوصا جني که فوتوکارتش کمیابه و این فوتو بالاي ۱ میلیون ارزش داره 🩵
براي واریز عجله اي نیست و قسطی هم اوکیه.
@bbhzyx
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
