en
Feedback
savage(🖤)

savage(🖤)

Open in Telegram

ּ. @BLACKPINK4 , ʼGod is Womanʼ, PROUD OF STRONG WOMEN “BLΛƆKPIИK”𓂃

Show more
1 167
Subscribers
-224 hours
-87 days
-3930 days
Posts Archive
اولا که این مدل رو خیلی رپرا تو ام وی هاشون داشتن و تقریبا دیگه یه سبکه که بین رپرا جا افتاده که ایده اولیش ماله کندریک لامار
+3
اولا که این مدل رو خیلی رپرا تو ام وی هاشون داشتن و تقریبا دیگه یه سبکه که بین رپرا جا افتاده که ایده اولیش ماله کندریک لاماره (عکس اولی)، که هنری کارگردان ام وی راکستار لیسا برای این صحنه بهش کردیت داده جالبه بدونید که خود ام وی فین هم از کندریک الهام گرفته شده و اگه کسی قراره ادعایی کنه اون کندریکه نه ایم ترویس

گابریل موزس، کارگردان هنری ترویس اسکات تو استوری جدیدش ادعا کرده که لیسا از ام وی فین ترویس کپی کرده و تهدید کرده پاسخگو باشن
گابریل موزس، کارگردان هنری ترویس اسکات تو استوری جدیدش ادعا کرده که لیسا از ام وی فین ترویس کپی کرده و تهدید کرده پاسخگو باشن وگرنه یجور دیگه عمل میکنیم حالا جریانش چیه

خب سلام

‎ ترو خدا بیاید یچیزی بگید دیگه درمورداین کپی لیسا

ولي احساس نکردم با فناشون رفتار بدي دارن.

نمونش جیسو که واضحا گفت دوست نداره بره ورایتي شو.

این ناراحتي منطقي تره، ولي من باز ترجیح میدم ارتیستم مجبور نباشه فن سرویس ارائه بده. البته که رفتارش با فنا مهمه ولي شاید جداي از برنامه کاري اصلا با لایو گرفتن و اومدن جلوي دوربین راحت نباشه.

این ناراحتي منطقي تریه.

‎ به نظرم زیاد هم جوری که میگی نیست درسته ، دارن به کارهای سولوی خودشون میرسن که خیلیییی طبیعی هستش ما درک داریم به اندازه کافی ولی سرشون اونقدر شلوغه که حتی وقت نمیکنن یه لایو چهار نفره هر سه ماه یه بار به خاطر بلینک ها بگیرن ؟ من هیتر نیستم سولو استن نیستم من حمایت هم میکنم چون وظیفمه ولی حق ندارم دلخور باشم ؟ هر دو سال یه بار یه کامبک ۸ آهنگه میگیریم اوکی این تقصیر کمپانیه راجب لایو چی ؟ اینم کمپانی نمیزاره ؟ به نظرم دخترا فقط نمیدونن چجوری انتظارات فنا رو در نظر بگیرن😔

والا اجي اگه یهو یکي گیسمو نمیکشید نمیگفت چرا اهنگ لیسا با اوپای من یروزععععهعععهه منم نمیفهمیدم

https://t.me/KeepitprettySavage/5437 تا صبح به این میخندم باز خوبه تو میدونی آهنگی هست من فکر میکردم سربازی رفتن فعالیت نمیکنن

اسمشم نمیدونم

منم بودم میچسبیدم به راك استار نه اون اهنگه

‎ در کل باز کامبک ما با گروه بقلی خورد بهم فیواشونو ول کردن چسبیدن به لیسا،از بازدید یوت واستریم واهنگ وتیک تاک وهرچی شروع کردن دیگه تو بحث فندومم خودشونو دخالت دادن فقط کسایی که تحت تاثیر حرفاشون قرارمیگیرن ،باختن،بزرگ شین🥸

یادم بندازین یکم وایجی استنا مسخره کنم

ناشناسا چقدر زیاد شد دیگه حوصله صوبت درمورد این موضوع ندارم

میخام پوزه هلاکویی به خاک بمالم

اره میرم بوس بوسی

‎ خودت خوبی؟ چه خبرا 😂میخام از بحث سولو و فلان بیایم بیرون دیگه راسی دانشگاه میرفتی یا ن؟

باید به دراماتیکا بگن چشمك