savage(🖤)
Ir al canal en Telegram
ּ. @BLACKPINK4 , ʼGod is Womanʼ, PROUD OF STRONG WOMEN “BLΛƆKPIИK”𓂃
Mostrar más1 167
Suscriptores
-224 horas
-87 días
-3930 días
Archivo de publicaciones
1 167
+3
اولا که این مدل رو خیلی رپرا تو ام وی هاشون داشتن و تقریبا دیگه یه سبکه که بین رپرا جا افتاده که ایده اولیش ماله کندریک لاماره (عکس اولی)، که هنری کارگردان ام وی راکستار لیسا برای این صحنه بهش کردیت داده
جالبه بدونید که خود ام وی فین هم از کندریک الهام گرفته شده و اگه کسی قراره ادعایی کنه اون کندریکه نه ایم ترویس
1 167
گابریل موزس، کارگردان هنری ترویس اسکات تو استوری جدیدش ادعا کرده که لیسا از ام وی فین ترویس کپی کرده و تهدید کرده پاسخگو باشن وگرنه یجور دیگه عمل میکنیم حالا جریانش چیه
1 167
این ناراحتي منطقي تره، ولي من باز ترجیح میدم ارتیستم مجبور نباشه فن سرویس ارائه بده. البته که رفتارش با فنا مهمه ولي شاید جداي از برنامه کاري اصلا با لایو گرفتن و اومدن جلوي دوربین راحت نباشه.
1 167
به نظرم زیاد هم جوری که میگی نیست
درسته ، دارن به کارهای سولوی خودشون میرسن که خیلیییی طبیعی هستش
ما درک داریم به اندازه کافی
ولی سرشون اونقدر شلوغه که حتی وقت نمیکنن یه لایو چهار نفره هر سه ماه یه بار به خاطر بلینک ها بگیرن ؟
من هیتر نیستم
سولو استن نیستم
من حمایت هم میکنم چون وظیفمه
ولی حق ندارم دلخور باشم ؟
هر دو سال یه بار یه کامبک ۸ آهنگه میگیریم
اوکی این تقصیر کمپانیه
راجب لایو چی ؟ اینم کمپانی نمیزاره ؟
به نظرم دخترا فقط نمیدونن چجوری انتظارات فنا رو در نظر بگیرن😔
1 167
والا اجي اگه یهو یکي گیسمو نمیکشید نمیگفت چرا اهنگ لیسا با اوپای من یروزععععهعععهه منم نمیفهمیدم
1 167
https://t.me/KeepitprettySavage/5437
تا صبح به این میخندم
باز خوبه تو میدونی آهنگی هست من فکر میکردم سربازی رفتن فعالیت نمیکنن
1 167
در کل باز کامبک ما با گروه بقلی خورد بهم
فیواشونو ول کردن چسبیدن به لیسا،از بازدید یوت واستریم واهنگ وتیک تاک وهرچی شروع کردن دیگه تو بحث فندومم خودشونو دخالت دادن
فقط کسایی که تحت تاثیر حرفاشون قرارمیگیرن ،باختن،بزرگ شین🥸
1 167
خودت خوبی؟ چه خبرا 😂میخام از بحث سولو و فلان بیایم بیرون دیگه
راسی دانشگاه میرفتی یا ن؟
¡Ya disponible! Investigación de Telegram 2025 — los principales insights del año 
