en
Feedback
Consistent EA

Consistent EA

Open in Telegram

Your new journey and long term profit

Show more
Malaysia26 351The category is not specified
3 661
Subscribers
No data24 hours
No data7 days
No data30 days
Posts Archive
Hari ini saya nak share satu Expert advisor untuk semua.

sticker.webp0.06 KB

Boleh share pinned msg tu kepada sahabat2 yer.

Saya ada buat satu EA yg mana dia akan TP dgn profit atau BE.. Martiangle sahaja , not headging.. Saya nk kongsikan kepada semua orang, tapi boleh tak tolong saya invite kawan2 masuk dalam channel ini.. saya target 300 subs, saya share EA ini untuk tuan2 backtest dan beri feedback kepada saya..

Assalamualaikum dan selamat petang semua.. Salam Zuhur.. semoga sihat dan sucsess setiap hari.. 😁

Dulu aku xde vps, bagi duit kat kawan dia run EA kt vps dia sebab aku tak tahu vps. Senang rupenye.. klik link ni untuk order vps.. https://kliksini.my/GbVpsLaju https://kliksini.my/GbVpsLaju https://kliksini.my/GbVpsLaju lepas tu ikut gambar2 yang berikut.. Tolong share untuk manfaat bersama.. Link channel πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡ Ilmu untuk dapatkan vps.. Sharing to all.. @VPSlaju @VPSlaju @VPSlaju .

https://tinyurl.com/tpz9g85 Link terbaru untuk VPS Laju... Semoga laju 😁

Panduan VPS amazon free 12 bulan.pdf2.35 MB

Free Google Cloud - VPS.pdf8.99 KB

Boleh cuba free VPS ini berseeta panduan.

Any question can reach me @aman1534

Mother Candle.pdf5.44 KB

Basic dalam fx...

https://www.youtube.com/watch?v=nFnfoyU131U Link untuk buat backtest robot anda...

EA SS V99.9 Setting : TP 5 D 3 M 2 Max layer 16. Start 0.01 cukup lh acc cent, modal 1K usd @equity 100K usd

Guna setting ni, distance 7 tp 10 Pair ej starting lot 0.01

1. PANDUAN MEMASANG EXPERT ADVISOR KE DALAM METATRADER.pdf10.18 KB

pakai yg ni XM free 30USD run EA... https://tinyurl.com/XM100-bonus

sy dh try insta, boleh buat trade. layan bonos layan robot.hihihi.. Berdagang dengan Instaforex percuma 1500USD. https://tinyurl.com/AkaunPercuma