Consistent EA
الذهاب إلى القناة على Telegram
3 661
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
لا توجد بيانات30 أيام
أرشيف المشاركات
3 661
Saya ada buat satu EA yg mana dia akan TP dgn profit atau BE..
Martiangle sahaja , not headging..
Saya nk kongsikan kepada semua orang,
tapi boleh tak tolong saya invite kawan2 masuk dalam channel ini..
saya target 300 subs, saya share EA ini untuk tuan2 backtest dan beri feedback kepada saya..
3 661
Assalamualaikum dan selamat petang semua..
Salam Zuhur..
semoga sihat dan sucsess setiap hari.. 😁
3 661
Like dah Support Page ini
- https://www.facebook.com/eattmalaysia
- https://t.me/EATTChannelv2
- https://t.me/xmrebate8usd
3 661
Dulu aku xde vps, bagi duit kat kawan dia run EA kt vps dia sebab aku tak tahu vps.
Senang rupenye..
klik link ni untuk order vps..
https://kliksini.my/GbVpsLaju
https://kliksini.my/GbVpsLaju
https://kliksini.my/GbVpsLaju
lepas tu ikut gambar2 yang berikut..
Tolong share untuk manfaat bersama..
Link channel 👇👇👇
Ilmu untuk dapatkan vps..
Sharing to all..
@VPSlaju
@VPSlaju
@VPSlaju
.
3 661
EA SS V99.9
Setting :
TP 5
D 3
M 2
Max layer 16.
Start 0.01 cukup lh
acc cent, modal 1K usd
@equity 100K usd
3 661
sy dh try insta, boleh buat trade. layan bonos layan robot.hihihi..
Berdagang dengan Instaforex percuma 1500USD.
https://tinyurl.com/AkaunPercuma
