شایدم نه!!
Open in Telegram
باقيدنامِنویسندهكپيکنیم. •No ©Copyright Infringement "اینوکسز یک تفکر است" من سِلِنوفیل هستم! گفتگوی درونی! #اینوکسز
Show more898
Subscribers
No data24 hours
-47 days
-730 days
Posts Archive
898
بعضی وقتا خیلی سخته دلم رو بزرگ نگه دارم و طرف مقابلو بابت کار تکراری ای که کرده و ناراحت شدم ببخشم.
898
عروسک خیمهشببازی اگه آدم بود میشد پزشکیان. رئیس جمهور یه مملکته حتی در حد فحش هم معتبر نیست.
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
