ar
Feedback
شایدم نه!!

شایدم نه!!

الذهاب إلى القناة على Telegram

باقيدنامِ‌‌نویسنده‌كپي‌کنیم. •No ©Copyright Infringement "اینوکسز یک تفکر است" من سِلِنوفیل هستم! گفتگوی درونی! #اینوکسز

إظهار المزيد
898
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-47 أيام
-730 أيام
أرشيف المشاركات
فقط خودم میدونم که چقدر اون آدم سابق نیستم.

میدونم تجربه شد ولی واقعا نیازی به این تجربه نداشتم

photo content

Repost from شایدم نه!!
در نهایت... هر جایی که قایم شده باشی، عشق پیدا و دچارت میکند..!

دنبال یه کلمه که گمش کردم.

بعضی وقتا خیلی سخته دلم رو بزرگ نگه دارم و طرف مقابلو بابت کار تکراری ای که کرده و ناراحت شدم ببخشم.

حال دلت چطوره!؟

photo content

هنوز از آدما درس نگرفتی؟ هنوزم ازشون توقع داری؟

«‏رأيتكِ أماناً، و الدنيا كلها حروب.» ‏در دنيايی كه سراسر جنگ است، تو پناهگاه منی.‏⁧

photo content
+1

بیا برات بشمارم که چندبار به مو رسید و پاره شد، ولی من باز گره زدم.

عروسک خیمه‌شب‌بازی اگه آدم بود می‌شد پزشکیان. رئیس جمهور یه مملکته حتی در حد فحش هم معتبر نیست.

چمیدونم منم بار اولمه ایران بدنیا میام.،

درد داره و ما خیلی با درد زندگی می‌کنیم.

حتی دشمن با شکوهی نیستید. اوباش هستید؛ بی سر و پا، بی قید و بند، بی رحم و بی افتخار.

قشنگ ترین تبریکی که شنیدم✨
قشنگ ترین تبریکی که شنیدم✨