en
Feedback
Sense-oriented✍🏼

Sense-oriented✍🏼

Open in Telegram
352
Subscribers
+124 hours
+17 days
+730 days
Posts Archive
من فکر میکردم اینایی که تو خیابون شماره میدن اسکلن ولی بعد از اینکه دوستم تو شمال از یه پسره شماره گرفت و الان باهاش آلمانه فهمیدم اسکل منم

تو چیزایی که دوس داریو میخری، من چیزایی که دوس دارم رو save میکنم. ما مثل هم نیستیم.

‏من خودم اگه بخوام عقد آریایی بگیرم، همه‌ی اکسام رو هم دعوت می‌کنم تا اون قسمتی که دارم می‌گم “تو را برگزیدم از میان این همه خوبان”، بتونم همه‌شونو با دست نشون بدم. خیلی هیجان‌انگیز می‌شه.

جمله‌ی "شماره کارتتو بده" قابلیت جوان سازی پوست و مو رو داره🫠

یادتون نره! یه پسر هر چقدرم گنده و بزرگ باشه نیاز داره شبا یکی که کوچولوئه و بوی خوبی ام میده رو بغل کنه و م*شو بخوره

من به نسبت بگایی هایی که کشیدم ،خیلی مهربونم 🫠

زندگی همینه پاشو بام تو پس برقص

دو دقیقه اومدیم خودتون رو ببینیم همش سرتون تو کونمون بود که

‏اگه بخوام از یک روز از زندگی خودم ولاگ بگیرم یه همچین ویدیویی میشه:
‏اگه بخوام از یک روز از زندگی خودم ولاگ بگیرم یه همچین ویدیویی میشه:

‏به درجه اى از آگاهى رسيدم كه وقتى يكى ميگه چقدر خوشگلى ‏ميگم دروغ ميگى، تو ميخواى بكنى

اگه اون روزی که شیطان به آدم گفت برو اونو بخور، آدم بهش میگفت تو بیا اینو بخور کلا مسیر زندگیمون عوض شده بود

الان فالگیری تو ایران خیلی اسونه لیوانو چپه میکنی میگی کونت پارس

یه شبایی هست که فکر میکنی صبح نمیشه ولی خیلی از اون شب ها رو صبح کردی دوباره ادامه دادی.. خیلی از ما تو روزای سختی هستیم که فکر میکنیم تموم نمیشه ولی اینم مثل همون شب ها تموم میشه هر شبی صبحی داره ..